اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت آغاز هفته دولت صورت گرفت؛

غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدای کرمان

خبرگزاری فارس: صبح امروز به مناسبت آغاز هفته دولت مراسم غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدای شهر کرمان با حضور جمع کثیری از مسئولان اداره‌ها و نهادهای استان کرمان برگزار شد.

غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدای کرمان
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، صبح امروز به مناسبت آغاز هفته دولت مراسم غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدای شهر کرمان با حضور جمع کثیری از مسئولان اداره‌ها و نهادهای استان کرمان برگزار شد.
جواد کمالی معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان در مراسم غبارروبی قبور مطهر شهدا با تبریک آغاز هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت اظهار داشت: همت و تلاش مسئولان در دفاع از آرمان‌های مقدس امام راحل و انقلاب اسلامی قابل تقدیر است.
وی با اشاره به مراسم‌ هفته دولت افزود: نیاز امروز کشور به همکاری و همدلی دستگاه‌های اجرایی و مسئولان است تا توطئه‌های اخیر دشمن در جنگ نرم را جدی بگیرند و با هوشیاری آنها را خنثی کنند. 
به گزارش فارس، مراسم غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا با حضور بیش از 50 نفر از مسئولان اداره‌ها و نهادهای شهرستان کرمان برگزار شد و با نثار گل به قبور شهدا و پدر شهید والامقام باهنر یاد آنان را گرامی داشتند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول