اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا مرداد ماه جاری؛

6 هزار خانواده فرهنگی در اصفهان اسکان یافته‌اند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: تا اواسط مرداد ماه جاری حدود 6هزار خانواده فرهنگی در اصفهان اسکان یافته‌اند و در مدارس سطح استان پذیرش شده‌اند.

6 هزار خانواده فرهنگی در اصفهان اسکان یافته‌اند
حسین داوری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه اصفهان هر ساله پایگاه‌های اسکان مسافران فرهنگی را در تابستان ایجاد می‌کند، اظهار داشت: اصفهان به عنوان پایتخت فرهنگ و تمدن اسلامی محسوب می‌شود و هر ساله تعداد زیادی از مسافران فرهنگی از این شهر بازدید می‌کنند.
وی به اجرای طرح اسکان مسافران فرهنگی در تابستان جاری در اصفهان اشاره کرد و افزود: این طرح از ابتدای تابستان جاری در اصفهان آغاز شده و در حال حاضر اسکان مسافران فرهنگی در مدارس اصفهان انجام می‌شود.
رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به تعداد مسافران فرهنگی پذیرش شده در اصفهان تصریح کرد: تا اواسط مرداد ماه جاری 49هزار و 126 نفر روز، مسافر در طرح اسکان مسافران فرهنگی و در اصفهان پذیرش شده‌اند.
وی با اشاره به تعداد خانواده‌های فرهنگی اسکان یافته در تابستان جاری در اصفهان اضافه کرد: تعداد مسافران پذیرش شده در این طرح در قالب 5هزار و 681 خانواده فرهنگی بوده‌اند و این خانواده‌ها در مدارس سطح استان پذیرش شده‌اند.
داوری به تعداد اتاق‌های اجاره شده در این طرح و توسط خانواده‌های فرهنگی اشاره کرد و بیان داشت: بر اساس اطلاعات موجود تا اواسط مرداد ماه جاری در این طرح حدود 6هزار و 896 باب اتاق توسط مسافران فرهنگی اجاره شده است.
وی با اشاره به تعداد واحد‌های آموزشی اختصاص داده شده برای پذیرش مسافران فرهنگی در تابستان تاکید کرد: در شهرستان اصفهان مسافران فرهنگی در 64 واحد آموزشی پذیرش می‌شوند و در سایر شهرستان‌ها سه واحد آموزشی برای پذیرش مسافران فرهنگی اختصاص دارد.
رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: تا‌کنون بیشترین پذیرش مسافران فرهنگی در شهر‌های شاهین‌شهر، نائین، نطنز و نجف‌آباد انجام شده است.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول