اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته دولت محقق میشود؛

بهره‌مندی 129 روستای خوزستان از آب شرب

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان گفت: همزمان با هفته دولت با افتتاح هشت پروژه آبرسانی روستایی، 129 روستای خوزستان از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره‌مند میشوند.

بهره‌مندی 129 روستای خوزستان از آب شرب
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان، غلامعلی خلیف پور اظهار داشت: این پروژه‌ها در زمینه توسعه و بازسازی تاسیسات روستاهای مرزه و ریحانه در شهرستان رامشیر، آبرسانی به روستاهای محمد خان در شهرستان اندیمشک، دیلم سفلی در شهرستان دزفول و آب گندو در شهرستان باغملک اجرا شده است.
وی افزود: فاز دوم مجتمع آبرسانی للر و کتک در شهرستان مسجد سلیمان، فاز دوم مجتمع آبرسانی انبار سفید در شهرستان لالی، فاز دوم مجتمع آبرسانی آبژدان سادات در شهرستان لالی و فاز اول مجتمع آبرسانی حاشیه گرگر مشتمل بر آبرسانی 12 روستای حاشیه رودخانه گرگر شهرستان شوشتر که سال‌ها با مشکل کم آبی مواجه بودند نیز از جمله پروژه‌های قابل افتتاح در هفته دولت امسال است.
خلیف پور تصریح کرد: تعداد جمعیتی که در هفته دولت از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی بهره‌مند می‌شوند، 5 هزار و 575 خانوار با جمعیت 33 هزار و 450 نفر خواهند بود.
وی اعتبار آبرسانی به 129 روستای یاد شده را 220 هزار و 854 میلیون ریال عنوان کرد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول