اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت بوکس آبادان خبر اد:

شرکت ارمنستان و پاکستان در مسابقات بوکس آبادان

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت بوکس آبادان از اعلام آمادگی قطعی تیم‌های ملی ارمنستان و پاکستان برای حضور در مسابقات بوکس یادواره شکست حصر آبادان خبر داد.

شرکت ارمنستان و پاکستان در مسابقات بوکس آبادان
محمد آسوبار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: مسابقات بوکس بین المللی شکست حصر آبادان قطعاً در هفته سوم مهرماه سال جاری برگزار می‌شود.
وی از اعلام آمادگی تیم‌های خارجی برای حضور در این رقابت‌ها گفت و افزود: تا امروز شرکت تیم‌های ملی بوکس ارمنستان و پاکستان در مسابقات شکست حصر آبادان قطعی شده و تیم ملی عراق نیز تا روز شنبه حضور خود را در بازی‌ها رسماً اعلام می‌کند.
دبیرهیئت بوکس آبادان در همین خصوص اضافه کرد: قرار بود از تیم‌های اروپایی مطرح نیز برای شرکت در این مسابقات دعوت شود که به علت درگیری بیشتر آن‌ها با مسابقات انتخابی المپیک لندن، این مهم محقق نشد.
وی با اشاره به تیم‌های شرکت کننده در مسابقات بوکس یادواره شکست حصر آبادان بیان کرد: به غیر از تیم‌های ارمنستان، پاکستان و عراق تیم‌هایی مثل منتخب خوزستان، منتخب آبادان، تیم ملی بوکس ایران و دو تیم مطرح از استان‌های دارای صاحب سبک بوکس کشور نیز در این دوره از بازی‌ها حاضر هستند.
آسوبار از مکان برگزاری این مسابقات گفت و تصریح کرد: با تکمیل شدن سالن ولیعصر آبادان، بازی‌های بوکس یادواره پنج مهر امسال قطعاً در این سالن برگزار می‌شود.
وی اضافه کرد: بازی‌های امسال با حمایت و همکاری تربیت‌بدنی خوزستان و آبادان و هیئت بوکس آبادان و استان برگزار می‌شود.
مسابقات بوکس بین‌المللی شکست حصر آبادان که در تقویم فدراسیون بوکس کشور نیز جای دارد سال گذشته به دلیل آماده نبودن سالن ولیعصر آبادان برگزار نشد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول