اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه هفته دولت صورت گرفت؛

بهره‌برداری 16 کیلومتر از بزرگراه گناباد ـ تربت حیدریه

خبرگزاری فارس: رئیس اداره راه وترابری شهرستان گناباد گفت: 16 کیلومتر از باند دوم بزرگراه گناباد ـ تربت حیدریه به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری 16 کیلومتر از بزرگراه گناباد ـ تربت حیدریه
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و ترابری خراسان رضوی، عباسعلی مرادی اظهار داشت: عملیات احداث و راه‌اندازی این باند دوم که 16 کیلومتر از حدفاصل گناباد ـ مهنه را شامل می‌شود، 8 میلیارد تومان هزینه داشته است.
مرادی گفت: عملیات راهسازی این پروژه خرداد ماه سال 1387 آغاز شد و پس از 38 ماه تلاش بی‌وقفه مرداد ماه سال جاری به پایان رسید.
وی افزود: عرض باند دوم بزرگراه گناباد ـ مهنه 11 متر و ضخامت لایه‌های سه‌گانه آسفالت آن 18 سانتیمتر است.
رئیس اداره راه و ترابری شهرستان گناباد گفت: تاکنون نزدیک 2.5 کیلومتر از این بزرگراه به تجهیزات ایمنی چون علائم راهنمایی ورانندگی، گاردریل و خط کشی مجهز شده است.
مرادی در ادامه طول کل پروژه بزرگراه گناباد ـ مهنه را 32 کیلومتر اعلام کرد و گفت: از 16 کیلومتر باقی مانده این طرح، حدود 10 کیلومتر آماده برای خط کشی و نصب علائم است و شش کیلومتر نیز در مرحله ریختن لایه دوم آسفالت قرار دارد.
وی افزود: دلیل تاخیر در تکمیل بخش باقی مانده پروژه مشکلات اعتباری و کمبود قیر است که امیدواریم با حل مشکلات، فاز دوم این باند تا شهریورماه به پایان برسد.
مرادی در پایان دلیل اغلب تصادفات رخ داده در محدوده استحفاظی گناباد را خستگی و خواب آلودگی رانندگان عنوان کرده و افزود: با توجه به بهره‌برداری از این باند و ایجاد شیب شیروانی ملایم در آن امید است، نابسامانی‌های حمل و نقلی و معضلات ترافیکی این شهر تاریخی برطرف شود.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول