اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مردم کوهبنان درگیر مشکلات بهداشتی و درمانی

خبرگزاری فارس: مردم شهرستان کوهبنان از مشکلات بهداشتی و درمانی بسیاری رنج میبرند.

مردم کوهبنان درگیر مشکلات بهداشتی و درمانی
به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، مردم این شهرستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از تأمل و کوتاهی دانشگاه علوم پزشکی کرمان در امر سلامت و بهداشت این شهرستان گلایه کرده‌اند.
طی چند ماه گذشته تعداد کثیری از مردم بخش طغرالجرد و شهر کوهبنان با مراجعه به خبرنگار فارس در شهرستان کوهبنان از وضعیت نابسامان بهداشت و درمان به ویژه نبود دندانپزشک مستقر گلایه کرده‌اند.
این شهروندان معتقد هستند از زمان انتقال کارشناسی نشده نوری به مرکز استان و برخورداری که از دندانپزشکان بومی بوده‌اند، مردم با مشکل جدی روبه‌رو هستند و در حال حاضر با وجود یک دندانپزشک در کل شهرستان، ارائه خدمات تنها در وقت اداری صورت می‌گیرد.
اگر شخصی در این زمینه با مشکل مواجه شود، باید تا روز بعد منتظر بماند و یا برای درمان مسافتی طولانی را طی کرده و به مرکز استان و شهرستان‌های مجاور برود که این امر نیز با صرف وقت و هزینه‌های اضافی برای بیمار همراه است.
از این رو مردم شهرستان کوهبنان از عملکرد ریاست دانشگاه علوم پزشکی کرمان گلایه دارند و معتقد هستند که مسئولان مربوطه به درخواست‌های مردم در امر سلامت و بهداشت هیچگونه اهمیتی قائل نیستند، زیرا وجود این مشکلات بارها توسط خبرنگاران که چشم تیزبین مردم هستند در جرائد و روزنامه‌های محلی درج شده‌ اما هیچگونه پاسخی از سوی مسئولان دریافت نشده است.
مردم شهرستان کوهبنان خطاب به رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان اعلام کرده‌اند با تأکید رهبر کبیر انقلاب که مردم را ولی‌نعمت انقلاب می‌دانستند و با توجه به توصیه‌های مکرر رهبری در خدمت‌رسانی به مردم به ویژه قشر آسیب‌پذیر جامعه، آیا وقت آن نرسیده که با حضور در جمع مردم شهرستان کوهبنان که با تقدیم بهترین عزیزان خود برای سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی زمینه خدمت حضرت عالی را فراهم کرده‌اند به درد دل آنها در زمینه کمبود امکانات پزشکی به ویژه پزشک عمومی و دندانپزشک، کمبود آمبولانس، عدم حضور پزشکان متخصص در شهرستان، نبود داروخانه شبانه‌روزی، ‌کمبود امکانات آزمایشگاهی و ده‌ها مشکل دیگر گوش داده و اقدامات لازم را به عمل آورید که رضایت خداوند و بندگان خداوند را در پی داشته باشد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول