اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام ‌محمدیلایینی ‌در گفت‌وگو با ‌فارس:

روز قدس سرآغاز خیزش جنبش‌های استقلال‌طلبانه است

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر شورای نگهبان در مازندران و امام جمعه نکا گفت: روز قدس سرآغاز خیزش جنبش‌های استقلال‌طلبانه در کشورهای اسلامی است.

روز قدس سرآغاز خیزش جنبش‌های استقلال‌طلبانه است
حجت‌الاسلام محمدباقر محمدی لایینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نکا بیان داشت: روز جهانی قدس، میراث ماندگار حضرت امام خمینی (ره) است که موجب افزایش بصیرت در جوامع اسلامی و گسترش اسلام در جهان شد.
وی اظهار داشت: این روز بزرگ، روز خشم ملت مسلمان جهان در برابر  ظلم و استبداد زورگویان به ملت بیدفاع فلسطین است که باید در هر چه باشکوه برگزار کردن آن تلاش شود.
مسئول دفتر شورای نگهبان در مازندران بیان داشت: گسترش نفرت عمومی مستضعفین از مستکبران جهان به‌ویژه رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکا همواره وجود داشته است و حرکت‌های مختلف مسلمانان در روز قدس بر این خشم ملل مختلف افزوده است تا جایی که اکنون بسیاری از کشورهای غیرمسلمان نیز علیه شیطان‌صفتان اسرائیل و آمریکا ایستاده‌اند.
محمدی لایینی یادآور شد: فلسفه وجودی روز قدس، مبارزه با استکبار جهانی، آمریکا، اسرائیل و انگلیس است و تمام فریاد ما علیه این عوامل استکبار و استبداد در دنیاست.
وی ادامه داد: موضوع فلسطین یک ‌موضوع جهانی است و همه جهان باید در برابر این مسئله بپا خیزد و علیه استبداد قیام کند.
لایینی با اشاره به جایگاه قدس به عنوان نخستین قبله مسلمانان تاکید کرد: نخستین قبله مسلمانان باید از دست متجاوزان نجات پیدا کند.
مسئول دفتر شورای نگهبان در مازندران در پایان گفت: همه ما در برابر آه و ناله‌های مردم فلسطین مسئول هستیم و باید در برابر زورگوییهای آنان بیایستیم  و با شرکت در راهپیمایی روز قدس حمایت خود را از فلسطین بیان کنیم.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول