اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سپاه ثارالله کرمان؛

خاورمیانه قیام‌های برگرفته از انقلاب اسلامی را تجربه می‌کند

خبرگزاری فارس: در بیانیه سپاه ثارالله استان کرمان به مناسبت روز جهانی قدس آمده است: خاورمیانه و به ویژه مرزهای رژیم اشغالگر قدس قیام‌های اسلامی و مردمی الهام گرفته از انقلاب اسلامی را تجربه می‌کند.

خاورمیانه قیام‌های برگرفته از انقلاب اسلامی را تجربه می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، در بیانیه سپاه ثارالله استان کرمان به مناسبت روز جهانی قدس آمده است: هم‌اینک از یک سو جهان اسلام، خاورمیانه و به ویژه مرزهای رژیم اشغالگر قدس قیام‌های اسلامی و مردمی الهام گرفته از انقلاب اسلامی را تجربه می‌کنند.
در این بیانیه افزوده است: هر روز ناقوس اضمحلال و نابودی رژیم غاصب صهیونیستی و افول ذلت‌بار ابرقدرت‌های استکبار و صهیونیزم جهانی به صدا درمی‌آید.
در این بیانیه تصریح کرده است: از سوی دیگر عزت روزافزون انقلاب اسلامی، ایران سرافراز و همه دوستداران اسلام ناب را شاهد و ناظر هستیم و به آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان در سال جهاد اقتصادی که همان روز قدس یادگار جاوید معمار بزرگ انقلاب حضرت امام خمینی (ره) است، نزدیک می‌شویم.
در این بیانیه خاطرنشان کرده است: چه شورانگیز است، اگر ان‌شاءالله سال آینده قدس عزیز را در آغوش اسلام و آزاد شده از چنگال دژخیمان صهیونیست ببینیم، یقینا حضور گسترده و دشمن‌شکن همه آحاد مردم مؤمن، مسلمان و روزه‌دار در این راهپیمایی و همایش بزرگ و افتخارآمیز مرهمی بر آلام و رنج‌های ملل ستم‌دیده و بیدار شده منطقه است.
این بیانیه عنوان کرده است: این حضور موجب امیدواری، انگیزه و الهام همه مظلومان و مستضعفان نه تنها در خاورمیانه اسلامی و جهان اسلام بلکه در سراسر گیتی در اروپا، آمریکا، آفریقا و آسیاست.
در بیانیه سپاه ثارالله استان کرمان آمده است: تمام رزمندگان و ایثارگران سپاه ثارالله اعم از فرماندهان، مسئولان، پاسداران، سربازان، بسیجیان و خانواده‌های آنان مانند گذشته در عرصه ایثار و حماسه در روز جمعه چهارم شهریور ماه و هم‌صدا با مظلومان غزه، فلسطین و جهان اسلام فریاد «مرگ بر آمریکا و رژیم صهیونیستی» سر می‌‌دهند.
در این بیانیه خاطرنشان شده است: این مجموعه به طور گسترده، باشکوه و حماسی در لبیک به نوای فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (حفظ‌الله) در راهپیمایی‌های روز قدس سراسر استان پهناور و شهید پرور کرمان حضور می‌یابند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول