اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اعتراض به نحوه انتقال آب حوزه به حوزه؛

نمایندگان چهارمحال‌و‌بختیاری در مجلس اعلام تحصن کردند

خبرگزاری فارس: نمایندگان مردم استان چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی در اعتراض به نحوه انتقال آب حوزه به حوزه از این استان اعلام تحصن کردند.

نمایندگان چهارمحال‌و‌بختیاری در مجلس اعلام تحصن کردند
نورالله حیدری نماینده مردم اردل، کیار، کوهرنگ و فارسان در مجلس شورای اسلامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: نمایندگان مردم استان چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی در اعتراض به نحوه انتقال آب حوزه به حوزه از این استان اعلام تحصن کردند.
حیدری بیان کرد: پس از رد درخواست نوبت برای صحبت از تریبون مجلس در اعتراض به اجرایی شدن تونل بهشت‌آباد این تحصن صورت گرفته است.
وی افزود: بر اساس ماده 193 آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی مبنی بر اینکه هیئت رئیسه موظف است سؤال نماینده را حداکثر در مدت 10 روز توسط کمیته تخصصی به صحن علنی ارائه کند، وزیر مربوطه نیز باید در مدت 10 روز به مجلس آمده و پاسخ دهد.
حیدری ادامه داد: در همین حین تذکر قطع تریبون داده شد که اعلام کردیم ما نمایندگان چهارمحال و بختیاری در اعتراض به احتمال آغاز عملیات اجرایی حفر تونل بهشت‌آباد اعلام تحصن می‌کنیم.
نماینده مردم اردل، کیار، کوهرنگ و فارسان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بر همین اساس ما نیز دو پارچه نوشته مبنی بر اعتراض به نادیده انگاشتن حقوق مردم این استان بالا برده‌ایم که با تذکر در مجلس مواجه شده‌ایم.
وی خاطرنشان کرد: ما در این پارچه نوشته‌ها اعلام کردیم که ما نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری خواهان لغو مراسم کلنگ‌زنی حفر تونل خانمان‌سوز بهشت‌آباد هستیم، در غیر اینصورت به تحصن خود در مجلس شورای اسلامی ادامه می‎دهیم.
حیدری اضافه کرد: ما نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری در اعتراض به تمکین نکردن به قانون و کار کارشناسی در مورد نحوه انتقال آب استان، ناگزیریم در مجلس شورای اسلامی تحصن کنیم و چنانچه به خواسته‌هایمان عمل نشود، از سمت نمایندگی استعفا می‌دهیم.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول