اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با افتتاح پروژه‌های آبفار در هفته دولت؛

1779 خانوار خراسان جنوبی از آب آشامیدنی سالم برخوردار می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان جنوبی گفت: با افتتاح پروژه‌های آبفار خراسان جنوبی در هفته دولت یک‌هزار و 779 خانوار از آب آشامیدنی سالم برخوردار می‌شوند.

1779 خانوار خراسان جنوبی از آب آشامیدنی سالم برخوردار می‌شوند
علی‌اکبر بسکابادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: تعداد 17 پروژه آبفار همزمان با هفته دولت در سطح استان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.
وی با اشاره به این پروژه‌ها تصریح کرد: آبرسانی به روستای نصرآباد از توابع بخش مرکزی شهرستان بیرجند در این هفته انجام می‌شود.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان جنوبی گفت: این پروژه از طریق مجتمع بهدان با اعتباری بالغ بر 500 میلیون ریال آبرسانی می‌شود که این اعتبار از محل منابع تملک و دارایی تأمین شده است.
بسکابادی افزود: این پروژه در سال 89 آغاز شده که با بهره‌برداری از آن 23 خانوار از آب آشامیدنی سالم بهره‌مند می‌شوند.
وی از افتتاح دو مجتمع آبرسانی در شهرستان بشرویه خبر داد و گفت: مجتمع آبرسانی عشق‌آباد در بخش مرکزی شهرستان بشرویه و مجتمع آبرسانی رقه در بخش ارسک این شهرستان در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان جنوبی با بیان اینکه اعتبار هزینه شده برای مجتمع آبرسانی عشق‌آباد 800 میلیون ریال است، گفت: این اعتبار از محل تملک و دارایی استان تأمین شده است.
بسکابادی تصریح کرد: آغاز این مجتمع آبرسانی در سال 89 بوده که با بهره‌برداری از آن 25 خانوار روستایی از آب آشامیدنی بهره‌مند می‌شوند.
وی ادامه داد: مجتمع آبرسانی رقه نیز با اعتبار هزینه شده 500 میلیون ریال از محل اعتبارات تملک و دارایی در این هفته افتتاح می‌شود.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان جنوبی با بیان اینکه آغاز احداث این پروژه در سال 88 بوده یادآور شد: 230 خانوار با افتتاح این پروژه از آب آشامیدنی برخوردار می‌شوند که سر فصل اعتباری آن از عمران و مسکن است.
بسکابادی افزود: آبرسانی به روستای سید مراد و کلاته‌میر شهرستان نهبندان نیز با اعتباری بالغ بر 3 هزار و 103 میلیون ریال انجام می‌شود.
وی یادآور شد: این اعتبار از محل اعتبارات تملک و دارایی استان تأمین شده است که روند احداث آن از سال 88 آغاز شده است.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان جنوبی یادآور شد: با بهره‌مندی از این پروژه 80 خانوار از آب آشامیدنی سالم بهره‌مند می‌شوند و سرفصل اعتباری آن از عمران و مسکن است.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول