اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چایپاره خبر داد:

تجهیز اراضی کشاورزی چایپاره به آبیاری تحت فشار

خبرگزاری فارس: فرماندار چایپاره گفت: پنج هکتار زمین کشاورزی به مناسبت هفته دولت به سامانه آبیاری تحت فشار تجهیز می‌شود.

تجهیز اراضی کشاورزی چایپاره به آبیاری تحت فشار
به گزارش خبرگزاری فارس از چایپاره، مجید هاشمی صبح امروز در مراسم گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: همزمان با هفته دولت 11 طرح عمرانی در چایپاره به بهره‌برداری می‌رسد.
وی افزود: این پروژه‌ها شامل 572 واحد مسکن روستایی و شهری، برق‌رسانی به مرحله نخست مسکن مهر و مسکن فرهنگیان، تجهیز، بهسازی و آسفالت روستایی و گازرسانی 9 روستا طرح‌هایی هستند که در هفته دولت در شهرستان چایپاره به بهره‌برداری می‌رسند.
وی افزود: برای اجرای این طرح‌ها در مجموع بیش از 130 میلیارد ریال از اعتبارات استانی و ملی هزینه شده است.
فرماندار چایپاره هفته دولت را نماد و نشانی وحدت مردم با دولت دانست و تصریح کرد: هفته دولت فرصتی برای اعلام خدمات انجام شده دولت مهرورز به مردم شهیدپرور است و مسئولان به عنوان خادمان ملت باید از این فرصت برای خدمت‌رسانی به مردم استفاده کنند.
وی با بیان اینکه طی این هفته مردم با عملکرد و دستاوردهای دولت در زمینه‌های گوناگون عمرانی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی آشنا می‌شوند، تصریح کرد: باید در این فرصت از دولت مکتبی شهیدان رجایی و باهنر یاد شده و تمام مسئولان و دولت‌مردان برای ادامه راه سرخ این شهیدان هم قسم شوند.
این مسئول یکی از مهم‌ترین شاخص‌های دولت اسلامی را پیروی از قانون و التزام عملی به احکام اسلام عنوان کرد و افزود: دولت مکتبی این دو شهید بزرگوار برترین و بهترین الگو برای تمام مدیران و دولت‌مردان است.
وی یادآور شد: با تعامل و حضور پرشور مسئولان در تمام برنامه‌ها به ویژه برنامه‌های هفته دولت می‌توانیم امید و خودباوری را در مردم به ویژه روستاییان ایجاد کنیم.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول