اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جامعة‌‌المصطفی العالمیه:

مسئله فلسطین با شانتاژبازی از ذهن‌ها پاک نمی‌شود

خبرگزاری فارس: جامعة‌‌المصطفی العالمیه به مناسبت روز جهانی قدس، در بیانیه‌ای همگان را به شرکت در راهپیمایی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان دعوت کرد.

مسئله فلسطین با شانتاژبازی از ذهن‌ها پاک نمی‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در این بیانیه آمده است: اکنون، قدس عزیز محور هویت و اتحاد امت مسلمانی شده است که شب خود را بدون دغدغه اصلاح امور امت اسلامی و رهایی قدس شریف از چنگال صهیونیسم جهانی به صبح نمی‌رسانند که مبادا از غیرمسلمانان باشند.
در ادامه این بیانیه اضافه شده است: در روز جهانی قدس، که یادگار بزرگ بت‌شکن قرن، حضرت امام خمینی(ره) است، سپاهیان اسلام در جای‌جای دنیا، در برابر دیدگان حیرت‌زده مستکبران و زورگویان عالم با وحدت و یکپارچگی، از استکبار جهانی، به ویژه آمریکا و اسراییل غاصب، اعلان نفرت و بیزاری کرده و آزادی هرچه سریع‌تر قدس شریف را مطالبه می‌کنند.
در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: از این رو، سال‌هاست که در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، میلیون‌ها زن و مرد مسلمان، با تجمع و راهپیمایی خروشان، قدرت خداوند را در گام‌های استوار و دریای مواج و خروشان خود به نمایش می‌گذارند، به گونه‌ای که اکنون می‌توان صدای شکستن استخوان‌های صهیونیسم بین‌الملل و ایادی‌اش را به راحتی شنید.
در این بیانیه تاکید شده است: سرکردگان جهانی ظلم و زور می‌پندارند می‌توانند با شانتاژبازی و فرافکنی مسئله فلسطین را، که قلب میلیون‌ها مسلمان در آن و برای آن می‌تپد، از اذهان مسلمانان به پاخاسته سراسر جهان بزدایند.
در این بیانیه تصریح شده است: امسال، حماسه روز جهانی قدس در حالی برگزار می‌شودکه موج بیداری اسلامی ملت‌های منطقه که آغاز شده است و به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی، تا قلب اروپا هم پیش خواهد رفت، مسیر مبارزه بی‌امان مردم فلسطین را شتابنده و توفنده ساخته است و نویدبخش فرود فریاد‌های رعدآسای و صاعقه‌وار مسلمانان جهان بر سر سفاکان صهیونیست به شمار می‌رود و امید است که به زودی، طلسم مصونیت جنایتکاران صهیونیست را در هم بشکند و با آزادی قدس عزیز، سفاکان را به سزای اعمال ننگینشان برساند.
در پایان این بیانیه آمده است: طلاب، فضلا، استادان و کارکنان ‌جامعة‌‌المصطفی ضمن محکوم کردن کشتار بی‌رحمانه مردم غیرنظامی، ویران کردن خانه‌های بی‌دفاع، بکارگیری بمب‌های فسفری و برخی سلاح‌های ممنوع دیگر، بستن راه غذا و دارو و سوخت و دیگر نیازهای اولیه مردم و بسی جنایات دیگر و ده‌ها سال اشغال سرزمین‌های فلسطینی، اعلام می‌کنند که همگام با امت متدین و روزه‌دار مسلمان در سراسر جهان، در راهپیمایی عظیم روز جهانی قدس شرکت کرده، با اعلام انزجار و تنفر، از خداوند منان، آزادی کامل قدس شریف را از چنگال دژخیمان و زورگویان مسئلت می‌‌کند.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول