اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دولت صورت می‌گیرد؛

بهره‌برداری از 93 پروژه کشاورزی در کرمان

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهاد کشاورزی شمال استان کرمان گفت: همزمان با هفته دولت 93 پروژه کشاورزی با اعتبار بیش از 81 میلیارد و 342.5 میلیون ریال با اشتغالزایی 295 نفر در سراسر استان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

بهره‌برداری از 93 پروژه کشاورزی در کرمان
عباس ملایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به طرح‌های هفته دولت اظهار داشت: همزمان با هفته دولت 93 پروژه کشاورزی با اعتبار بیش از 81 میلیارد و 342.5 میلیون ریال با اشتغالزایی 295 نفر در سراسر استان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
وی افزود: 82 پروژه آب و خاک با اعتبار 67 میلیون و 470 هزار ریال و اشتغالزایی 202 نفر، هشت پروژه امور دام با اعتبار 12 میلیون و 784 میلیون ریال و اشتغالزایی 58 نفر و دو پروژه تولیدات گیاهی با اعتبار یک میلیارد و 88.5 میلیون ریال و اشتغالزایی 35 نفر این طرح‌ها را شامل می‌شوند.
ملایی تصریح کرد: با توجه به اهمیت آب و مشکل کم‌آبی در استان تلاش این سازمان بر این بوده است تا در کنار سایر فعالیت‌ها به توسعه سیستم‌‌های آبیاری تحت فشار و اصلاح سیستم‌های انتقال آب توجه بیشتری کند.
وی بیان کرد: در همین راستا 931 هکتار انواع سیستم‌های آبیاری تحت فشار و 113 کیلومتر خطوط انتقال آب از مهم‌ترین طرح‌های قابل افتتاح این سازمان در هفته دولت است.
ملایی بیان کرد: یک پروژه مرغ تخم‌گذار 30 هزار قطعه‌ای با اعتبار بیش از 4 هزار میلیون ریال نیز در این ایام کلنگ‌زنی می‌شود.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول