اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سردشت:

روحانیت و سپاه دو بال نظام هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه سردشت گفت: ولایت فقیه ستون نظام است و روحانیت و بسیج و سپاه دو بال برای این ستون هستند.

روحانیت و سپاه دو بال نظام هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از سردشت، ماموستا ملاسلام امینی صبح امروز در جمع فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج سپاه سردشت اظهار داشت: دو قشر در به وجود آوردن انقلاب و حفظ آن نقش داشته و دارند که یکی روحانیت و دیگری سپاه است.
وی افزود: پاسداران از آغاز انقلاب اسلامی در همه عرصه‌ها چونان خورشید فروزان درخشیدند و حماسه‌هایی جاوید آفریدند.
این مسئول با اشاره به ویژگی سپاه پاسداران افزود: نخستین ویژگی اسلامیت، ایمان و ارتباط با دین و اهل بیت (ع)، دومین ویژگی انقلابی و مردمی بودن و سومین ویژگی رسالت و مسئولیت آن است.
وی با بیان اینکه روحانیان پیش از انقلاب اسلامی مبارزات خود علیه استبداد را آغاز کردند و سرانجام به رهبری امام راحل(ره)، انقلاب اسلامی به پیروزی رسید، اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در حراست از کیان اسلامی، ولایت فقیه، رهبری و نظام نقش بسزایی داشته و وحدت بین این دو همیشه در پاسداری از خون شهدا و ارزش‌های انقلاب تاثیرگذار بوده است.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سردشت هم گفت: پیشرفت‌های کشور در سایه کمک‌ها و مساعدت‌های معنوی روحانیان حاصل می‌شود.
کریم خانه‌ای افزود: امید است همواره همبستگی بین روحانیت و بسیج استوارتر از پیش برقرار باشد تا توانسته باشیم از ارزش‌ها و دستاوردهای نظام و انقلاب و خون شهدا حراست و پاسداری کنیم.
وی در ادامه با بیان اینکه رابطه بین روحانیت و نهاد بسیج یک رابطه ناگسستنی است، اظهار داشت: ما هرچه از این انقلاب داریم به برکت وجود روحانیت است. 
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول