اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

صبح امروز با تحصن در صحن علنی مجلس صورت گرفت؛

اعتراض ‌‌یک نماینده به ‌رئیس جمهور درباره ‌نحوه انتقال آب چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: نماینده اردل و فارسان در جلسه علنی امروز نسبت به عدم تمکین رئیس جمهور به قانون و کار کارشناسی در مورد نحوه انتقال آب استان چهار محال و بختیاری اعتراض کرد.

اعتراض ‌‌یک نماینده به ‌رئیس جمهور درباره ‌نحوه انتقال آب چهارمحال و بختیاری
به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، نورالله حیدری نماینده مردم اردل و فارسان در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه) با استناد به جزء 4 ماده 194 آئین‌نامه داخلی مجلس، به بیان تذکری آئین‌نامه‌ای پرداخت و اظهار داشت: در حال حاضر بیش از سه ماه است که سؤال بنده از وزیر نیرو به کمیسیون کشاوزی ارجاع شده است.
 
محمدرضا باهنر نائب رئیس اول مجلس که در غیاب لاریجانی ریاست جلسه را به عهده داشت، خطاب به وی گفت: بنده اجازه نمیدهم که شما این تذکر را در صحن علنی مطرح کنید.
 
وی همچنین گفت: تذکر شما مربوط به دستور نیست و من تریبون و میکروفون شما را قطع نمیکنم و بیاحترامی نمیکنم اما از شما میخواهم سخنی نگویید و این تذکر را مطرح نکنید.

حیدری هم به باهنر گفت: ‌ما 4 نماینده در مجلس تحصن میکنیم.

به گزارش فارس، پس از عدم اجازه باهنر به حیدری برای بیان تذکرش وی از صندلی خود بلند شد و پلاکاردی که روی آن نوشته شده بود "ما نمایندگان استان چهار محال بختیاری در اعتراض به عدم تمکین رئیس جمهور به قانون و کار کارشناسی در مورد نحوه انتقال آب استان، ناگزیریم در مجلس تحصن کنیم" را روی دست گرفت.
 
تعدادی از نمایندگان از جمله سید‌حسین نقوی نماینده ورامین، عماد حسینی نماینده قروه و عسکر جلالیان نماینده دیر و کنگان در اطراف نورالله حیدری جمع شده بودند.
 
پس از این اقدام نورالله حیدری، ‌باهنر به وی گفت: جای پلاکارد در صحن علنی مجلس نیست و در بیرون مجلس آدرس و تابلو داریم.
 
وی افزود: نظم جلسه را به هم نریزید چرا‌که مجبور میشویم طبق آئین‌نامه عمل کنیم.
انتهای پیام/م
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول