اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل بنادر و دریانوردی بوشهر خبر داد:

راه‌اندازی دیتا سنتر جدید در بندر بوشهر

خبرگزاری فارس: معاون طرح و توسعه اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهرگفت: شبکه دیتاسنتر جدید اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، راه اندازی و مورد بهره برداری قرار گرفت.

راه‌اندازی دیتا سنتر جدید در بندر بوشهر
فتح الله خوشبختی صبح امروز آیین افتتاح این دیتا سنتر افزود: این شبکه در ساختمان "برج بندر" و با بکارگیری کارآمدترین و بروزترین فناوری‌ها تجهیز شده است.
وی اظهار داشت: برای افزایش کارایی و کاهش موقعیت‌های افت کیفیت شبکه، از سوئیچ‌های پرسرعت و ارتباطات افزونه(Redundant) فیبر نوری استفاده شده است.
وی افزود: تمام طبقات برج بندر مجهز به سوئیچینگ مستقل بوده و توسط فیبر نوری به دیتاسنتر متصل شده‌اند.
خوشبختی خاطرنشان کرد: ساختمان‌های دیگر اداری و عملیاتی اداره کل نیز از طریق سوئیچینگ فیبر نوری به این دیتا سنتر مرتبط هستند.
معاون طرح و توسعه اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر اظهار امیدواری کرد با بکارگیری امکانات دیتاسنتر جدید، علاوه بر افزایش کارایی سیستم‌های کاربردی، امنیت و حفاظت از اطلاعات حیاتی این اداره کل به نحو چشمگیری بهبود یابد.
لازم به ذکر است بر اساس مصوبه شورای معاونین،‌ نام "بندر" برای برج کنترل ترافیک دریایی بندر بوشهر برگزیده شد.
بنابراین گزارش، در پی فراخوان داخلی برای نامگذاری برج، 140 نام توسط 46 نفر از کارکنان اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر به روابط عمومی ارسال شد که پس از حذف نام‌های تکراری، 96 نام بدون قید مشخصات پیشنهاد دهند و در اختیار شورای معاونین قرار گرفت و پس از مشورت و تبادل نظر، اعضای شورا، نام "بندر" را که از سوی محمدصادق بخشایش و ثریا چمکوری پیشنهاد شده بود به عنوان نام انتخابی برج برگزیدند.
گفتنی است، از این پس برج کنترل، با نام جدید "برج بندر" شناخته میشود.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول