اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قاتل دستگیر شد؛

پیرمرد 69 ساله بندرخمیری با قیچی از پا درآمد

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی استان هرمزگان از دستگیری قاتلی که پیرمردی را با ضربات قیچی در بندرخمیر به قتل رسانده بود خبر داد.

پیرمرد 69 ساله بندرخمیری با قیچی از پا درآمد
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ‌اصغر قطب‌زاده‌ در جمع خبرنگاران در این راستا اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان خمیر در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر یک مورد چاقو خوردگی و به قتل رسیدن پیرمردی به هویت معلوم و متواری شدن قاتل، موضوع دستگیری را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: پس از انجام تحقیقات پلیسی، قاتل به نام معلوم در مخفیگاهش دستگیر و به بزه انتسابی اعتراف کرد.
رئیس پلیس آگاهی استان هرمزگان با اشاره به اینکه مقتول توسط یک قیچی خیاطی که به گردنش برخورد کرده به قتل رسیده است، خاطرنشان کرد: قاتل علت قتل را اختلافات قبلی عنوان کرد که به همین خاطر با مقتول درگیر شده سپس او را به قتل رسانده است که پس از جست‌وجو آلت قتاله نیز کشف شد.
قطب‌زاده بیان داشت: قاتل پس از تشکیل پرونده در راستای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و روانه زندان شد.
رئیس پلیس آگاهی استان هرمزگان در ادامه از شناسایی و توقیف یک دستگاه کامیون و کشف 20 تن برنج خارجی قاچاق طی روز گذشته خبر داد و در این راستا ابراز داشت: ماموران اداره مبارزه قاچاق کالا و ارز استان روز گذشته با انجام کار اطلاعاتی از حمل و قاچاق برنج قاچاق در یکی از روستاهای بندرعباس مطلع و موضوع کشف محموله قاچاق و دستگیری عوامل و عناصر کالا را در دستور ویژه قرار دادند.
وی افزود: ماموران پس از بررسی صحت و سقم موضوع به محل اعزام که پس از تعقیب و مراقبت‌های مداوم و گشت‌زنی غیر‌محسوس کامیون تریلی کشنده حامل کالای قاچاق را در مسیر گچین به بندرعباس شناسایی و متوقف و در بازرسی به عمل آمده تعداد 500 کیسه 40 کیلویی به وزن 20 تن برنج خارجی قاچاق و فاقد مدرک کشف کردند.
رئیس پلیس آگاهی هرمزگان عنوان داشت: در این رابطه سه نفر راننده و سرنشینان خودرو به نام‌های معلوم دستگیر و به همراه خودرو و کالاهای قاچاق کشف شده با هدف طی مراحل قانونی به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان منتقل شدند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول