اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین بخشدار آبپخش:

هفته دولت نماد وحدت میان مردم و دولت است

خبرگزاری فارس: جانشین بخشدار آبپخش گفت: هفته دولت نماد وحدت میان مردم و دولت در نظام اسلامی است.

هفته دولت نماد وحدت میان مردم و دولت است
به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، عباس خندمی در جلسه هماهنگی ستاد هفته دولت در آبپخش با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک روز پزشک اظهار داشت: هفته دولت نماد وحدت میان مردم و دولت در نظام اسلامی است و مسئولان باید تمام تلاش خود را برای بزرگداشت این ایام به کار گیرند.
وی افزود: هفته دولت فرصت مناسبی است تا مسئولان و مدیران دستگاه‌های دولتی دستاورد‌ها و گام‌های بلند دولت در عرصه‌های مختلف را برای مردم تشریح کنند و زوایای ناپیدای خدمات گسترده خادمان مردم ولایتمدار ایران اسلامی به تصویر کشیده شود.
جانشین بخشدار آبپخش خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های دولت اسلامی و وجه تمایز آن از دیگر دولت‏ها برخورداری از پشتوانه عظیم مردمی است چراکه خدمت‌گذاران آن، از میان مردم برخاسته و برای خدمت به این عزیزان وارد عرصه شده‏اند.
خندمی تصریح کرد: از تمامی مسئولان و کارکنان ادارات و نهادهای سطح بخش تقاضا داریم به‌ صورت فعال در مراسمات بزرگداشت هفته دولت حضور فعال داشته باشند.
وی اضافه کرد: تمامی مسئولان ادارات باید سردرب ادارات را به شکلی که زیبنده مردم انقلابی و ولایتمدار آبپخش باشد با پلاکاردهای مناسبتی هفته دولت آزین‌بندی کنند و از شهرداری انتظار داریم در تزیین شهر در هفته بزرگداشت دولت اهتمامی خاص ورزد.
جانشین بخشدار آبپخش اذعان داشت: راهپیمایی روز قدس امسال به دلیل شکل‌گیری و پیروزی حرکات انقلابی علیه مستکبران جهان از اهمیت خاصی برخوردار است و از مسئولان و کارکنان ادارات میخواهیم با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز قدس مشت محکمی بر دهان استکبار زنند.
خندمی ادامه داد:‌ تمام مسئولان ادارات ملزم به همکاری برای برگزاری هر چه بهتر و باشکوه‌تر مراسم بزرگداشت هفته دولت و راهپیمایی روز قدس هستند.
دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت بخش آبپخش نیز گفت: در هفته دولت مردم با عملکرد و دستاوردهای دولت در زمینه‌های عمرانی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی آشنا میشوند.
علیاکبر جوکار با بیان اینکه هفته دولت نمادی از وحدت و همدلی میان مردم و دولت اسلامی است خاطرنشان کرد: بزرگداشت هفته دولت از مبانی ارزشی و اعتقادی جامعه است که مسئولان جامعه باید برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر آن اهتمام ورزند.
وی تاکید کرد: از مدیران و روسای ادارات و نهادهای دولتی انتظار داریم در اجرای هرچه بهتر مراسمات بزرگداشت هفته دولت ما را یاری رسانند.
جوکار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر عنوان داشت: معانی ارزشمندی که پس از شهادت این دو بزرگوار برای ما متجلی شده، همواره روشنیبخش راه و مسیری است که دولت‌های جمهوری اسلامی ایران آن را طی کرده و در دسترسی به اهداف توسعه کلان کشور و دستیابی به قلل رفیع موفقیت و پیشرفت، کمک شایانی کردند.
انتهای پیام/خ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول