اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل مسکن و شهرسازی آذربایجان شرقی:

شهرداری تبریز بر حاشیه‌سازی نظارت چندانی ندارد

خبرگزاری فارس: مدیر کل مسکن و شهرسازی آذربایجان‌شرقی گفت: متاسفانه ساخت و ساز در حاشیه‌نشینی رو به افزایش است و شهرداری تبریز نیز نظارت چندانی نیز در این زمینه ندارد.

شهرداری تبریز بر حاشیه‌سازی نظارت چندانی ندارد
غلامحسین خلیلی‌مرد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز خواستار توجه به احیای بافت فرسوده شهری شد و اظهار داشت: بزرگ‌ترین مشارکت انبوه‌سازان در کشور در آذربایجان‌شرقی صورت گرفته و بیش از 100 انبوه‌ساز فعال و عمده در استان وجود دارد.
مدیر کل مسکن و شهرسازی آذربایجان‌شرقی افزود: انبوه‌سازان آذربایجان شرقی واحدهای متعهد شده خود را در 18 ماه تحویل دادند که نشان از توان انبوه‌سازان است.
خلیلی‌مرد گفت: هیچ گونه محدودیتی در زمینه پرداخت تسهیلات بافت فرسوده وجود ندارد و در زمینه خود مالکی و پرداخت وام به این مورد نیز توجه خاصی وجود دارد.
وی گفت: دولت در قانون جدید نقش حمایتی  و سیاست‌گذار بر عهده دارد و‌لی قبل از این در زمینه‌های اجرایی نیز وارد شده است.
مدیر کل مسکن و شهرسازی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه در زمینه حاشیه‌نشینی نیازمند ارائه طرحی جدی هستیم، گفت: متاسفانه ساخت و ساز در حاشیه‌نشینی رو به افزایش است و شهرداری نیز نظارت چندانی نیز در این زمینه ندارد.
خلیلی‌مرد خواستار پیشگیری و حمایت جدی در زمینه بافت فرسوده در تبریز شد و اظهار داشت: محدود کردن ساخت و ساز بافت فرسوده در فضای 40 هکتاری صحیح نیست و باید در این زمینه تجدید نظر شود.
وی گفت: یک هزار و 250 تخت بیمارستانی با مشارکت انبوه‌سازان و پیمانکاران بخش خصوصی با 160 میلیارد تومان در حال احداث و مطالعه قرار دارد.
خلیلی‌مرد بدهی به بخش خصوصی از طرف این سازمان را کلان ندانست و افزود: برخی تاخیرها در پرداخت و مشکلات مالی در این زمینه وجود دارد که در حال بررسی و ادامه پرداخت قرار دارد.
مدیر کل مسکن و شهرسازی آذربایجان شرقی تجمیع عوارض را مورد تاکید قرار داد و گفت: این عامل موجب خواهد شد تا در زمان مردم صرفه‌جویی قابل توجه صورت گیرد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول