اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه

معاون امور اوقافی سازمان اوقاف خبر داد

برگزاری همایش اوقاف و سازمان جنگل ها در شهریور 90

خبرگزاری فارس: معاون امور اوقافی سازمان اوقاف گفت: همایش سراسری سازمان اوقاف و سازمان جنگل ها در شهریور ماه سال جاری به منظور انعقاد تفاهم نامه میان دو سازمان و حل مشکلات آنها برگزار می شود.

برگزاری همایش  اوقاف و سازمان جنگل ها در شهریور 90
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اوقاف، محمدرضا کایینی،معاون امور اوقافی سازمان اوقاف از وجود حدود 2 میلیون هکتار اراضی اختلافی میان سازمان اوقاف و سازمان جنگل ها خبر داد و گفت: سال گذشته در پی برگزاری جلسات متعدد و انعقاد تفاهم نامه ای میان 2 سازمان، رفع ابهامات و حل مشکلات موجود در دستور کار قرار گرفت که این همایش به منظور اجرایی کردن مفاد تفاهم نامه فوق صورت می گیرد.

وی ادامه داد: طی این تفاهم نامه تشکیل کمیته ای مشترک از نمایندگان 2 سازمان برای احصاء و تعیین موارد اختلافی پیش بینی شده تا به بررسی پرونده ها و اسناد موجود پرداخته و در صورت لزوم از اماکن و اراضی مورد اختلاف در استان ها بازدید به عمل آورند.

معاون امور اوقافی سازمان اوقاف امضای این تفاهم نامه را گامی ارزشمند برای رفع اختلافات و ابهامات پیش روی دو سازمان برشمرد.

وی تأکید کرد: این همایش سراسری در شهریور ماه سال جاری با حضور 150 نفر از مدیران کل استان های دو سازمان و معاونین ذی‌ربط برگزار می شود.

کایینی خاطرنشان کرد: در این همایش چگونگی اجرای این تفاهم نامه و دستورالعمل مربوطه تشریح خواهد شد.

انتهای‌ پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول