اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کشف 46 کیلو تریاک و کراک در هرمزگان

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر هرمزگان از کشف 46 کیلو و 280 گرم مواد مخدر تریاک و کراک طی دو عملیات در خبر داد.

کشف 46 کیلو تریاک و کراک در هرمزگان
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سیداحمد خدایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: ماموران انتظامی پاسگاه مهران شهرستان بستک شب گذشته حین کنترل محور و خودروهای عبوری ضمن اشرافیت کامل بر محور و حوزه استحفاظی، به یک خودرو سواری پژو 405 مظنون و متوقف و در بازرسی از آن 32 کیلو 880 گرم مواد مخدر شامل کراک و تریاک که به صورت ماهرانه‌ای در خودرو جاسازی شده بود کشف و در این ‌ارتباط‌ راننده خودرو را دستگیر کردند.
وی افزود: ماموران انتظامی پاسگاه عملیاتی سرنی میناب نیز طی عملیاتی دیگر در شب گذشته حین گشت‌زنی و کنترل محور اصلی به یک تویوتا وانت دو کابین که با مشاهده ماموران تغییر مسیر داده مشکوک و بلافاصله خودرو را تعقیب کردند که راننده خودرو  بدون توجه به فرمان پلیس اقدام به فرار کرد که پس از تعقیب و گریز مسیر طولانی، در یک عملیات ضربتی خودرو موصوف را در گردنه مرغداری متوقف کردند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر هرمزگان خاطرنشان کرد: ‌ماموران ضمن دستگیری دو نفر راننده و سرنشین خودرو که اهل و ساکن سیستان و بلوچستان بودند، در بازرسی دقیق از خودرو 13کیلو و 440 گرم مواد مخدر تریاک کشف و ضبط کردند.
خدایی تصریح کرد : ماموران پرتلاش و سختکوش استان طی دو عملیات جداگانه جمعاً 46 کیلو 280 گرم مواد مخدر کشف، سه نفر از قاچاقچیان و سوداگران دستگیر و دو خودرو حامل مواد مخدر توقیف و برای سیر مراحل قانونی به یگان منتقل کردند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول