اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ورامین:

قیام مردم فلسطین بر پایه اسلام است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ورامین با اشاره به جنایات اسرائیل غاصب در فلسطین گفت: قیام مردم فلسطین بر پایه اسلام است.

قیام مردم فلسطین بر پایه اسلام است
محسن منصوری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران با اشاره به اهمیت روز قدس گفت: پیام روز جهانی قدس اتحاد و بیداری کشورهای اسلامی و حساس شدن جامعه جهانی نسبت به تعرض کشورهای سلطه‌گر به اعضای این خانواده است.
فرماندار شهرستان ورامین با بیان اینکه مسلمانان تا نابودی اسرائیل غاصب دست از مبارزه بر نمی‌دارند، افزود: دفاع از ملت مظلوم فلسطین به وظیفه دینی تبدیل شده که در آن ملت مسلمان جهان تا نابودی کامل رژیم صهیونیستی دست از مبارزه بر نمی‌دارند.
وی در ادامه با اشاره به اینکه مسلمانان جهان باید در برابر هرگونه دشمنی متحد باشند تا صدمه نبینند، خاطرنشان کرد: الگو دهی به کشورهای اسلامی و زنده نگه داشتن آرمان‌های انقلابی امام راحل ضروری است.
منصوری بیان کرد: حمایت از مردم بی‌دفاع فلسطین و انزجار ربانی از اعمال و رفتار رژیم صهیونیستی حداقل کاری است که هر فرد مسلمان می‌تواند انجام دهد.
فرماندار شهرستان ورامین عنوان کرد: مردم ایران اسلامی از یادگاری که امام راحل در زمینه حمایت مسلمانان و آزادیخواهان جهان از مردم مظلوم فلسطین پایه ریزی کرد پاسداری کرده و با حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس انزجار خود را از استکبار اعلام می کنند.
وی در ادامه با اشاره به سقوط دیکتاتور لیبی گفت: موج بیداری اسلامی که در کشورهای منطقه در حال گسترش است نشانگر الگو گیری از آرمان‌های انقلاب اسلامی که همان حمایت از مظلومان جهان و مردم بی‌دفاع فلسطین است.
منصوری بیان کرد: موج بیداری مسلمانان در جهان اسلام که با سرنگومی سران دیکتاتور همراه بوده این نوید را به مردم مظلوم فلسطین می‌دهد که تا نابودی رژیم اشغالگر قدس زمان زیادی باقی نمانده است و اگر مبارزان فلسطینی و گروه‌های مبارز فلسطینی یکپارچگی و وحدت خود را حفظ کنند و از اقداماتی که منجر به تنش و اختلاف می‌شود، پرهیز کنند پیروزی سریع‌تر حاصل می‌شود.
فرماندار شهرستان ورامین افزود: ملت مظلوم فلسطین بدانند که ملت ایران اسلامی همواره از آنها حمایت کرده و با حضور خود در راهپیمایی روز قدس به همه جهانیان می‌گویند که ما نیز در نابودی اسرائیل یار و مدد کار مردم مظلوم فلسطین هستیم.
وی در ادامه قیام مردم مظلوم فلسطین را بر پایه اسلام دانست و افزود: وعده خداوند در پیروزی حق علیه باطل یقینا عملی می شود.
معاون استاندار تهران در پایان تصریح کرد: روز قدس، روز ملی وحدت مسلمانان جهان است و روزی است که اقتدار و عزت مسلمانان به نمایش گذاشته می‌شود و مردم شهرستان ورامین نیز همپای دیگر ملت آزادیخواه جهان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بار دیگر با حضور چشمگیر انزجارخود را از استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و اسرائیل فریاد زده و به مردم مظلوم فلسطین امید می‌دهند که در راه مبارزه با رژیم غاصب صهیونیست آنها را تنها نمی‌گذارند.
روز قدس مناسبتی رسمی در جمهوری اسلامی ایران است که از یک سال پس از انقلاب ایران، در آخرین جمعهه ماه رمضان و در حمایت از ملت فلسطین برگزار می‌شود.
همچنین در این روز، گروه‌هایی از مسلمانان در نقاط مختلف جهان حمایت خودشان را از مردم فلسطین به نمایش می‌گذارند.
گروه‌هایی از یهودیان و طرفداران کشور اسرائیل نیز در کشورهای اروپایی و آمریکا، تظاهراتی را علیه این مراسم به راه می‌اندازند.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول