اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج سازندگی سپاه بهشهر خبر داد:

افتتاح 3 پایگاه مقاومت بسیج در بهشهر

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه بهشهر از افتتاح سه پایگاه مقاومت بسیج این شهرستان در هفته دولت خبر داد.

افتتاح 3 پایگاه مقاومت بسیج در بهشهر
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، سید جلال فهیم علوی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران با اعلام این مطلب بیان داشت: برای هر کدام از پایگاه‌های بسیج بیش از 10 میلیون تومان هزینه شد.
وی اظهار داشت: بهسازی و نوسازی پایگاه‌های مقاومت از برنامه‌های مستمر سپاه است.
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه بهشهر ادامه داد: پایگاه‌های مقاومت بسیج ثارالله عموزاد محله خلیل شهر، شهدای امام ده و پایگاه مقاومت بسیج خواهران نرجس خاتون خلیل شهر از پروژه‌های بسیج سازندگی با حضور مسئولان شهرستانی بعد ازظهر فردا افتتاح می‌شوند.
 
* نفرات برتر مسابقه حفظ قرآن کریم پرسنل سپاه بهشهر معرفی شدند
مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه بهشهر با بیان اینکه قرآن سرآمدترین برنامه زندگی بشریت است و باید مانند یک دستورالعمل در زندگی انسان‌ها جریان داشته باشد، گفت: در این رابطه سپاه برنامه‌های زیادی را انجام داده که برگزاری کلاس درک مفاهیم قرآن یکی از آنها است.
حسینعلی دباغیان با اشاره به شروع این کلاس‌ها از ابتدای ماه مبارک رمضان اظهار داشت: مسابقات قرآنی حفظ، روخوانی، روانخوانی و برنامه قرآن در خانواده هر شش ماه یک بار برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: در پایان هر دوره به همه شرکت‌کنندگان گواهینامه تعلق می گیرد.
مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه بهشهر با بیان اینکه درنیمه نخست ماه مبارک رمضان امسال شش جلسه انس با قرآن در حوزه‌های مقاومت بسیج با حضور علاقمندان و با دعوت از قاریان ممتاز کشوری و یک قاری مصری برگزار شد، از رضایت عمومی شرکت‌کنندگان خبر داد.
وی در پایان اظهار داشت: آقایان قربان زاده، جعفرنژاد و نیکزاد به ترتیب نفرات اول تا سوم مسابقات حفظ قرآن کریم سپاه ناحیه بهشهر را به دست آوردند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول