اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه قزوین:

آمریکا حامی جنایات منافقین است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه قزوین گفت: آمریکا در شرایطی ایران اسلامی را به ضد حقوق بشر بودن متهم می‌کند که این کشور طی 30 سال گذشته از شقاوت بارترین جنایات منافقین حمایت کرده است.

آمریکا حامی جنایات منافقین است
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه قزوین، مهدی طاهرخانی در همایش فرماندهان پایگاه‌های بسیج قزوین بیان کرد: امسال سی‌امین سالگرد شهدای مظلوم ترور و نفاق است.
وی ادامه داد: طی سال‌های گذشته بسیاری از مردم مظلوم ایران اسلامی به ویژه شهدای عزیز محراب که از برجسته‌ترین و وارسته‌ترین علمای این سرزمین بودند و نیز عزیزانی مانند رئیس جمهور و نخست وزیر این کشور، شهیدان رجایی و باهنر و رئیس قوه قضائیه و تعداد زیادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و وزراء، توسط منافقین کوردل به شهادت رسیدند همچنین بسیاری از مردم مظلوم و بی‌گناه به جرم داشتن محاسن و نصب تمثال امام (ره) در محل کسب و کار خویش به شهادت رسیدند.
فرمانده سپاه ناحیه قزوین اضافه کرد: این جنایت ددمنشانه با حمایت مستقیم غرب به ویژه آمریکای جهان خوار و رژیم پادشاهی انگلیس صورت پذیرفت، آمریکا در شرایطی ایران اسلامی را به ضد حقوق بشر بودن متهم می‌کند که این کشور طی 30 سال گذشته از شقاوت بارترین جنایات منافقین حمایت کرده و در بسیاری از کشورهای اروپایی و حتی آمریکا به آنها دفتر رسمی داده است.
وی اعلام کرد: امروز نیز اسلام از خطر منافقین مصون نیست، منافقین امروز از تروریست‌های سال 60 منافق‌ترند چرا که آنها هر قدر هم نفاق داشتند سرانجام، کفر را رو کردند و دست به اسلحه بردند اما این منافقین در این سال‌ها بارها با آمریکا و اسرائیل هم دست شدند ولی هنوز تلاش می‌کنند چهره خود را موجه و در خط انقلاب و امام (ره) نشان دهند.
طاهرخانی عنوان کرد: بیداری امروز مدیون خون شهدای مبارزه با نفاق است، بسیاری از افراد پشت سر شهیدان رجایی، باهنر، بهشتی و مطهری حرف می‌زدند و شعار می‌دادند و چه تهمت‌ها و دروغ‌ها را به این بزرگان نسبت دادند اما شهادت این بزرگواران نقشه منافقین را از بین برد.
وی تصریح کرد: شهدایی که به دست نفاق به شهادت رسیدند بالغ بر 17 هزار نفر بودند که 12 هزار نفر از آنان از مردم کوچه و بازار اعم از دانش آموز، کسبه، معلم، کارگر، دانشجو، کشاورز و نوزاد بودند.
فرمانده سپاه ناحیه قزوین تأکید کرد: بدترین نوع ترورها آنهایی بود که در موقع افطار و سحری در مقابل خانواده به شهادت رسیدند، تعداد شهدای مظلوم ترور استان قزوین 21 شهید است که در رأس آنها شهید رجایی هستند و تعداد شش شهید از شهر تاکستان در سحر ماه مبارک به شهادت رسیدند.
وی خاطر نشان کرد: در سال جاری همزمان با هفته دولت، اولین یادواره شهید رجایی و شهدای ترور استان در محل سالن شهید رجایی (تربیت معلم) در هفتم شهریور ماه با سخنرانی معاون اول قوه قضائیه، حجت‌الاسلام رئیسی و مسئولان استان قزوین برگزار می‌شود و امید است امت شهید پرور، با حضور خود یاد و خاطره شهید رجایی و شهدای مظلوم ترور استان را گرامی بدارند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول