اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی دانشجویان قمی سراسر کشور صورت می‌گیرد؛‌

توزیع بسته غذایی بین نیازمندان استان قم

خبرگزاری فارس: دبیر انجمن نسیم اندیشه(سازمان مردم نهاد دانشجویان قمی سراسر کشور) از توزیع 110 بسته غذایی بین نیازمندان استان قم با اجرای طرح نسیم اکرام در امشب خبر داد.

توزیع بسته غذایی بین نیازمندان استان قم
زکیه افشاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به برگزاری طرح نسیم اکرام اظهار داشت: این طرح برای نخستین بار از سوی انجمن نسیم اندیشه در شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان در راستای کمک به نیازمندان اجرا می‌شود.
وی با بیان اینکه هزار نفر از دانشجویان قمی سراسر کشور عضو انجمن نسیم اندیشه هستند،‌ گفت: این دانشجویان کمکهای نقدی را در راستای شرکت در این طرح گردآوری کردند و مایحتاج اصلی مانند برنج،‌ روغن و مرغ برای توزیع بین نیازمندان خریداری شده است.
دبیر انجمن نسیم اندیشه(سازمان مردم نهاد دانشجویان قمی سراسر کشور) خاطرنشان کرد: 110 بسته از مایحتاج خانواده‌ها تهیه خواهد شد و امشب مصادف با شب بیست و سوم ماه رمضان از سوی دانشجویان قمی سراسر کشور در مناطق محروم توزیع می‌شود.
وی با اشاره به اهداف انجمن نسیم اندیشه اذعان داشت: انجمن نسیم اندیشه تاثیرگذاری بر آینده استان را دنبال می‌کند و کمک به افراد نیازمند نیز در راستای این هدف مهم قرار دارد.
افشاری خاطرنشان کرد: طرح نسیم اکرام در ماه مبارک به تاسی حضرت امیرمومنان(ع) برگزار شده و اعضای انجمن در این طرح خود را به عنوان پیروان نسیمی مولا معرفی می‌کنند.
وی در پایان گفت: دانشجویان قمی در این طرح به یاری نیازمندان شتافته تا مرهمی بر مشکلات نیازمندان استان باشند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول