اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی کرمان خبر داد:

واگذاری 251 واحد مسکن به مددجویان بهزیستی

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی استان کرمان گفت: از ابتدای هفته بهزیستی یعنی 25 تیر ماه تا 15 مرداد‌ ماه سال جاری 251 واحد مسکونی به مددجویان زیر پوشش بهزیستی استان کرمان واگذار شد.

واگذاری 251 واحد مسکن به مددجویان بهزیستی
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، رضا عباسی پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از پزشکان شاغل بهزیستی با تبریک روز پزشک و گرامیداشت نام و یاد ابوعلی‌سینا، حرفه پزشکی را از جمله فعالیت‌های مقدس و حساس جامعه برشمرد و اظهار داشت: این حرفه بنا به ویژگی‌های خاص آن در تسکین آلام بیماران‌، همواره دارای جایگاه ویژه‌ای در میان مردم بوده است.
وی قداست و ویژگی کار پزشکان شاغل در بهزیستی را به دلیل اینکه همواره در خدمت جامعه هدف بهزیستی‌ به ویژه معلولان دردمند و نیازمند دریافت خدمات مستمر پزشکی و درمانی هستند‌، بسیار بالاتر و بیشتر دانست و افزود‌: سختی کار پزشکان بهزیستی به دلیل رو‌یا‌رویی مستمر با افراد دارای ویژگی‌های خاص جسمی‌، روحی و روانی بر کسی پوشیده نیست.
عباسی با تجلیل از خدمات پزشکان شاغل در بهزیستی کرمان به دلیل حضور پررنگ این افراد بر بالین معلولان شدید ذهنی، جسمی، روانی، سالمندان و کودکان بی‌سرپرست اشاره و تصریح کرد: ویزیت در منزل معلولان ضایعه نخاعی در دورترین نقاط استان، انجام امور درمانی سالمندان در منازل، برگزاری کمیسیون‌های پزشکی خاص بهزیستی در تمام شهرستان‌ها و انجام امور پزشکی مددجویان مقیم مراکز نگهداری بهزیستی خدمات بسیار بزرگی است که توسط پزشکان بهزیستی به جامعه هدف ارائه می‌شود.
مدیرکل بهزیستی گفت‌: رضایت قلبی مددجویان بهزیستی و دعای خیر ایشان بزرگ‌ترین پاداش دنیوی و اخروی برای شما پزشکان شاغل در بهزیستی است.
عباسی از کسب رتبه دوم بهزیستی کرمان در طرح تأمین نهضت مسکن مددجویان بهزیستی کشور خبر داد و گفت: بهزیستی استان کرمان براساس آخرین رتبه‌بندی اعلام شده از سوی بهزیستی کشور در فاصله زمانی 15 تیر‌ ماه تا 15 مرداد‌ ماه سال جاری، رتبه دوم اجرای طرح تأمین مسکن مددجویان بهزیستی را کسب کرده است.
وی بیان داشت: در این رتبه‌بندی که توسط دفتر قائم‌مقام رئیس در امور مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور و بر‌ اساس گزارش‌های روند پیشرفت فیزیکی اجرای طرح در استان‌ها صورت گرفته است، بهزیستی استان کرمان پس از استان اردبیل در جایگاه دوم قرار دارد.
عباسی بیان داشت: از ابتدای هفته بهزیستی یعنی 25 تیر ماه تا 15 مرداد‌ ماه سال جاری 251 واحد مسکونی به مددجویان زیر پوشش بهزیستی استان کرمان واگذار شد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول