اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دولت صورت می‌گیرد؛

بهره‌برداری از 97 پروژه برق‌رسانی در خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی گفت: به مناسبت هفته دولت بهره‌برداری همزمان از 97 پروژه شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی آغاز می‌شود.

بهره‌برداری از  97 پروژه برق‌رسانی در خراسان جنوبی
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد علی ضامن پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی طرح‌های هفته دولت شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی اظهار داشت: این پروژه‌ها شامل برق‌رسانی به 54 روستا و شهرک روستایی، 32 پروژه احداث، توسعه و تامین برق و 11 پروژه روشنایی معابر است.
وی افزود: این طرح‌ها با سرمایه‌گذاری بالغ بر 69 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی به بهره‌برداری می‌رسد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی تصریح کرد: در اجرای این طرح‌ها 220 کیلومتر شبکه فشار متوسط و ضعیف احداث و 107 دستگاه ترانسفورماتور نصب شده است.
ضامن خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها بیش از 8 هزار و 192 خانوار شهری و روستایی از نعمت نیروی برق برخوردار می‌شوند.
وی اظهار داشت: از مجموع طرح‌های یاد شده 17 پروژه در شهرستان بیرجند، 28 پروژه در شهرستان قاین، 8 پروژه در شهرستان فردوس، 8 پروژه در شهرستان نهبندان، 12 پروژه در شهرستان سربیشه، 6 پروژه در شهرستان سرایان، 10 پروژه در شهرستان درمیان و دو پروژه در شهرستان بشرویه به بهره‌برداری می‌رسد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی اجرای این طرح‌ها در راستای نهضت خدمت‌رسانی به مردم استان که همواره از سوی دولت عدالت‌محور مورد حمایت بوده‌اند و با همت و تلاش کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان با برنامه‌ریزی دقیق و مستمر اجرا شده است.
ضامن گفت: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها علاوه بر ایجاد فضای لازم برای رشد صنعت برق در منطقه، موجبات تسهیل در ارائه خدمات مطلوب‌تر را به مردم و در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و سیاست‌های دولت خدمت‌گزار فراهم کرده است.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول