اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نور:

تاخیر در تحویل پروژه مسکن مهر پذیرفتنی نیست

خبرگزاری فارس: فرماندار نور گفت: تاخیر در تحویل پروژه مسکن مهر شهرستان نور پذیرفتنی نیست.

تاخیر در تحویل پروژه مسکن مهر پذیرفتنی نیست
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، عبدالقدیر مشایخی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای مسکن شهرستان نور که به منظور ساماندهی و پیگیری وضعیت مسکن مهر شهرستان نور تشکیل شده بود، بیان داشت: مسکن مهر از اقدامات اساسی دولت در راستای خانه‌دار شدن محرومان، اقشار کم درآمد و آسیب‌پذیر جامعه بوده و این قشر انتظار پاسخ مناسب دارند.
وی عنوان کرد: تاخیر در پروژه با توجه به تعهدات و قول‌هایی که داده شده، حاشیه‌ساز شد و این تاخیر پذیرفتنی نیست، پیمانکار باید توانایی انجام کار داشته باشد و تعهد کند تا در حین کار با مشکل مالی مواجه نشده و موجب تاخیر پروژه نشود.
فرماندار نور خاطرنشان کرد: بروکراسی اداری و اختلاف نظرهای مسئولان و ادارات نباید منجر به کندی پروژه و زیر سئوال رفتن خدمات دولت به ویژه در بحث مسکن مهر شود.
این مسئول تصریح کرد: مردم انتظار پاسخ دارند و این حق آنها است تا پرسش کنند و پاسخ مناسب دریافت دارند، بنابراین با تعامل و همکاری مسئولان و دستگاه‌ها تعهدات باید انجام و پاسخ داده شود.
فرماندار نور بر معرفی ناظر مقیم در پروژه‌های اجرایی مسکن مهر تاکید و کرد و متذکر شد: با تسریع در پروژه، نواقص احتمالی رفع و دقت و نظارت ویژه در اجرای کار بشود، زیرا دولت هزینه می‌کند تا هموطنان ما ساکن شوند.
وی با اشاره به بحث اردوهای هجرت اضافه کرد: بسیج سازندگی با اجرای طرح هجرت کمک کار تسریع پروژه‌ها است و می‌تواند در پروژه مسکن مهر نیز تسریع بخشد.
رئیس بنیاد مسکن شهرستان نور در این جلسه از اتمام پروژه 30 واحدی مسکن مهر اجرایی توسط این دستگاه تا پایان سال جاری خبر داد.
علی سیرجانی ادامه داد: در بحث انفرادی نیز تاکنون 234 نفر به بانک معرفی شدند که با 134 نفر آنان قرارداد منعقد شده و بقیه در نوبت مرحله قرارداد هستند.
پیمانکار پروژه 180 واحدی نیما نیز در این جلسه گفت: برابر پیگیری‌های قبلی و با توجه به تغییر در نحوه اجرا از سنتی به نیمه صنعتی مقرر شده بود تسهیلات 20 میلیون تومانی به 25 میلیون افزایش یابد که تاکنون اجرایی نشد.
هوشنگ ذکوی عنوان کرد: این امر متقاضیان را دچار مشکل خواهد کرد زیرا آنان با فرض بر تسهیلات 25 میلیونی و بقیه آورده خود ثبت‌‌نام کردند و درصورت عدم تحقق خیلی‌ها انصراف میدهند.
وی با تقدیر از همکاری ادارات خدمات‌رسان اذعان داشت: نصب تاسیسات برق و گاز در حال انجام است و آب نیز در حال بررسی امکانات و انجام کار است.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول