اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کار و امور اجتماعی کردستان:

تنش‌های کارگری با ترویج امر به معروف کاهش می‌یابد

خبرگزاری فارس: مدیرکل کار و امور اجتماعی کردستان گفت: ارتقای جایگاه امر به معروف و نهی از منکر در واحدهای کارگری، افزایش بهره‌وری، کاهش تنش‌های کاری و بحران‌های کارگری را به دنبال دارد.

تنش‌های کارگری با ترویج امر به معروف کاهش می‌یابد
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، رامین اسدی صبح امروز در همایش معاونت ادارات و کارخانجات ستاد احیای استان کردستان، به جایگاه و نقش امر به معروف و نهی از منکر در واحدهای اقتصادی استان اشاره کرد و گفت: واحدهای کارگری باید پیشرو و سردمدار این فرهنگ اصیل در جامعه اسلامی باشند.
اسدی یکی از راه‌های امر به معروف و نهی از منکر را در واحدهای کارگری، تذکر لسانی ذکر کرد و افزود: این تذکر باید حتی‌المقدور به صورت فردی بیان شود زیرا تذکر در جمع منجر به ایجاد اثرات منفی در فرد می‌شود.
وی با بیان اینکه تذکر لسانی در زمینه امر به معروف و نهی از منکر نه فقط برای کارگران بلکه مختص کارفرمایان نیز است، افزود: با توجه به مزین شدن سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به نام سال جهاد اقتصادی، شوراهای معتمدان در کارخانجات می‌توانند واسطه‌ای بین کارگر و کارفرما شوند تا از طریق صحبت کردن با کارگران و کارفرمایان و در واقع امر به معروف و نهی از منکر آنان را متقاعد نمایند که از طریق افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه‌ها و نیز صرفه‌جویی در هدر دادن مواد اولیه، می‌توان به اهداف جهاد اقتصادی جامه عمل پوشاند.
مدیر ادارات و کارخانجات ستاد احیای استان، با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر نیازمند فرهنگ‌سازی است و شخصی که در این زمینه فعالیت می‌کند خود باید از معروف‌ها باشد، تصریح کرد: در صورتی که جایگاه امر به معروف و نهی از منکر در واحدهای کارگری ارتقای یابد نتیجه آن افزایش بهره‌وری، کاهش تنش‌های کاری و بحران‌های کارگری است.
وی اضافه کرد: دعوت به معروف‌ها و بازداشتن از منکرات در تمامی زمینه‌های فرهنگی، آموزشی، اقتصادی، اجتماعی، خانوادگی ضروری است و در میان تلاشگران عرصه اقتصادی منجر به افزایش راندمان تولید و در نتیجه پایداری توسعه اقتصادی می‌شود.
همایش معاونت ادارات و کارخانجات ستاد احیای استان کردستان با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری و معاونت ادارات و کارخانجات ستاد احیای استان، مدیرکل کار و امور اجتماعی و مدیر ادارات و کارخانجات این ستاد و ماموستا راستی امام جمعه موقت شهرستان سنندج برگزار شد.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول