اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته دولت انجام می‌گیرد؛

بهره‌برداری از 67 طرح در حوزه ‌راهسازی اصفهان

خبرگزاری فارس: مدیرکل اداره راه و ترابری استان اصفهان گفت: همزمان با هفته دولت 67 طرح با هزینه‌ای معادل 800 میلیارد ریال در حوزه راهسازی و راهداری استان اصفهان به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از 67 طرح در حوزه ‌راهسازی اصفهان
هوشنگ عشایری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اجرای  طرح‌های اداره راه و ترابری در استان اصفهان در هفته دولت بیان داشت: همزمان با هفته دولت 67 پروژه  در حوزه راهسازی و راهداری در استان اصفهان به بهره‌برداری میرسد.
وی ادامه داد: در سال جاری همزمان با سالروز شهادت شهیدان رجائی و باهنر و گرامیداشت هفته دولت، این اداره کل 67 طرح را با اعتباری معادل 800 میلیارد ریال در حوزه‌های مختلف راهسازی و راهداری، به بهره‌برداری میرساند.
مدیرکل اداره راه و ترابری استان اصفهان با اشاره به طرح‌های اجرایی این اداره اظهار داشت: پروژه‌های قابل افتتاح سال جاری در هفته دولت شامل احداث بزرگراه، راههای اصلی، فرعی به طول 110کیلومتر است.
وی از دیگر طرح‌های قابل افتتاح این اداره کل در استان اصفهان سخن گفت و ادامه داد:  به‌سازی و روکش آسفالت راه‌های اصلی، فرعی و روستایی به طول 293کیلومتر، احداث تقاطع غیر همسطح 4چهار ستگاه، تعمیر اساسی 11دستگاه پل واجرای خط کشی به طول  یک هزار و 950 کیلومتر از دیگر طرح‌های اجرایی اداره راه و ترابری است.
عشایری افزود: از دیگر پروژه‌های قابل اجرا در هفته دولت توسط اداره راه و ترابری استان اصفهان، اجرای علائم عمودی راه‌ها 10 هزار عدد، اصلاح شیب شیروانی در جهت بخشنده کردن راه‌ها 150کیلومتر، احداث و نصب پل عابر پیاده 2دستگاه و تهیه و نصب گاردریل به طول 10 کیلومتر است.
وی اضافه کرد: اعتبارات اختصاص یافته برای اجرای این پروژه‌ها در استان اصفهان برگرفته از اعتبارات ملی و استانی است.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول