اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال صورت می‌گیرد؛

تحقق 3800 فرصت شغلی در شادگان

خبرگزاری فارس: فرماندار شادگان گفت: باتوجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده، تا پایان سال‌جاری 3 هزار و 800 فرصت شغلی در این شهرستان محقق میشود.

تحقق 3800 فرصت شغلی در شادگان
به گزارش خبرگزاری فارس از شادگان، سعید فیوضی ظهر امروز در هفتمین جلسه شورای اشتغال این شهرستان اظهار داشت: به منظور ارائه راهکارهای عملیاتی دستگاه های اجرایی جهت رسیدن به تعهد اشتغال سال 90، جلسات شورای اشتغال به‌صورت مستمر برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: در راستای حل مشکل اشتغال باید همه مسئولان با پشتکار، تعهد و دلسوزی و با ارائه راه‌کارهای مناسب در جهت رفع این مشکل اقدام کنند.
فرماندار شادگان افزود: شورای اشتغال و سرمایه‌گذاری مهم‌ترین شورای شهرستان در سال جاری است و ارزیابی و فعالیت مدیران دستگاه‌های اداری و اجرایی بر اساس میزان ایجاد اشتغال وفعالیت در این راستا صورت خواهد گرفت.
وی با تأکید بر اهمیت ارائه راه‌کار در راستای حل مشکلات بیکاری، ادامه داد: در زمینه ایجاد اشتغال نباید نگاه آماری داشته باشیم و ما باید به سوی ایجاد اشتغال پایدار برویم.
فیوضی به مسئولان دستگاه‌های اجرایی تأکید کرد در راستای تحقق تعهدات ایجاد اشتغال در سال جاری اهتمام بیشتری بورزند که تا پایان سال شاهد تحقق 3 هزار و 800 فرصت شغلی در سطح شهرستان باشیم.
وی با اشاره به نقش مؤثر بانک‌ها در ایجاد اشتغال، تصریح کرد: بانک‌ها باید در این زمینه همکاری لازم را با مسئولان دستگاه‌های اجرایی برای ارائه تهسیلات داشته باشند.
فرماندار شادگان در ادامه با اشاره به دستورالعمل اشتغال خانگی، گفت: مسئولان ادارات مربوطه باید در راستای پیگیری این دستورالعمل اقدامات لازم را به‌عمل آورند.
وی با اشاره به گله‌مندی برخی ادارات از اختلال مکرر در سامانه ثبت اشتغال، اضافه کرد: امیدواریم در کوتاه‌ترین زمان اختلال به‌وجود آمده مرتفع شود.
فیوضی اظهار داشت: تعهد ایجاد اشتغال شادگان در سال گذشته 100 درصد محقق شد که امیدواریم امسال نیز با همکاری مسئولان شاهد تحقق 100 درصدی ایجاد اشتغال باشیم.
وی از عدم حضور برخی شرکت‌ها همچون فولاد شادگان، توسعه نیشکر، صنایع و معادن، بنیاد شهید و امور ایثارگران و صندوق مهر امام رضا(ع) ابراز نارضایتی کرد و افزود:‌این شرکت‌ها بیشترین سهم را در ایجاد اشتغال دارند و تذکر کتبی به‌دلیل عدم حضور در جلسه شورای اشتغال به این شرکت‌ها ابلاغ خواهد شد.
فرماندار شادگان خاطرنشان کرد: جلسات شورای اشتغال به‌منظور ایجاد هماهنگی هرچه بیشتر میان دستگاه‌های اجرایی برای تحقق تعهدات شورا است و تمام اعضا باید حضوری فعال داشته باشند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول