اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کار و امور اجتماعی استان اردبیل:

اردبیل کمترین انحراف را در سرمایه‌گذاری زودبازده دارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل کار و امور اجتماعی استان اردبیل گفت: استان اردبیل کمترین انحراف را در سرمایه‌گذاری‌ زودبازده و دریافت تسهیلات بانکی در این زمینه را داشته است.

اردبیل کمترین انحراف را در سرمایه‌گذاری زودبازده دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حسین منوری صبح امروز در جلسه کار گروه اشتغال و سرمایه‌گذاری خلخال اظهار داشت: راست‌آزمایی اشتغال و سرمایه‌گذاری‌های انجام شده از محل اعتبارات و تسهیلات پرداخت شده به بنگاه‌های زودبازده به صورت الکترونیکی و با ایجاد سامانه رصد اجرا شد که اردبیل با کمترین خطا در این حوزه مواجه بوده است.
وی ضرورت یادگیری مهارت و اهمیت به موضوع آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را یادآور شد.
این مسئول ادامه داد: اردبیل جزو استان‌های برتر در تدوین و تهیه این اسناد میان‌دستی است تا با بهره‌گیری از اسناد ملی اشتغال بتوانیم فرصت‌های جدید اشتغال و کارآفرینی را فراهم کنیم.
در این جلسه فرماندار خلخال ضمن یادآوری وضعیت طرح‌های موجود در شهرستان و پرداخت نشدن به موقع مطالبات بانک‌ها به مشکلات ایجاد شده برای طرح‌های صنعتی و بیکار شدن افراد در طرح‌های تعطیل شده اشاره کرد.
ذبیح‌الله عبداللهی افزود: یکی دیگر از مشکلات این شهرستان در توسعه سرمایه‌گذاری مشکل محدودیت راه در شهرستان برای حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی است که باید با تکمیل پروژه‌های نیمه تمام امیدوار بود این مشکل برطرف شود.
وی گفت: بر اساس تاکید استاندار اردبیل طرح‌های موجود تعیین تکلیف و نسبت به رفع مشکلات آنها تصمیم جدی و قاطع  گرفته خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه 10 طرح مشکل‌دار شهرستان خلخال با نظر مثبت سرپرستی بانک ملی استان و معاونت برنامه‌ریزی استانداری و بانک‌های عامل بررسی شد و با شرایط قانون ماده 28 بودجه مصوب مجلس شورای اسلامی و برای بازپرداخت معوقات، چگونگی پرداخت جرایم و استمهال طرح‌های موجود برنامه‌ریزی شد.
‌همچنین اعضای جلسه در ادامه از طرح درمانگاه شبانه‌روزی و مرکز جراحی سرپایی محدود خلخال بازدید کرده و 300 میلیون تومان با عاملیت بانک ملی استان شعبه خلخال برای ساخت این درمانگاه مصوب شد.
این درمانگاه در مساحتی به متراژ 2 هزار و 700 متر در هفت طبقه با پیشرفت فیزیکی 25 درصد از ابتدای سال 90 در حال اجراست که مراحل فونداسیون اصلی درمانگاه به اتمام رسیده و در مرحله نصب اسکلت است.
درمانگاه شبانه‌روزی خلخال دارای بخش‌های سی‌تی‌اسکن، سونوگرافی، درمانگاه‌های تخصصی، آزمایشگاه و فیزیوتراپی است. برآورد تقریبی ساخت این درمانگاه توسط هیئت موسس آن 2 میلیارد تومان بوده و با اعتبار بخش خصوصی در حال ساخت است.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول