اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شهرستان نیر؛

پروژه‌های عمرانی با 60 میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان نیر گفت: همزمان با هفته دولت در نیر پروژه‌های عمرانی با اعتباری نزدیک به 60 میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

پروژه‌های عمرانی با 60 میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حمید عباداللهی صبح امروز در نشست برنامه‌ریزی ایام هفته دولت در شهرستان نیر اظهار داشت: دولت با توجه ویژه به مناطق محروم سعی در زدودن چهره محرومیت از این مناطق دارد که این توجه دولت در منطقه ما مشهود است.
وی با اشاره به اینکه رصد دولت از محرومیت کشور جای تقدیر دارد، خاطرنشان کرد: هفته دولت فرصتی را فراهم آورده است تا خدمات بی‌منت دولت در مناطق محروم را اکران کنیم و وظیفه اصلی ما ایجاب می‌کند تا در معرفی این خدمات کوتاهی و قصوری از خود نشان ندهیم.
این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود از افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرستان نیر همزمان با هفته دولت خبر دارد و بیان داشت: 11 پروژه عمرانی در شهرستان نیر آماده بهره‌برداری شده که همزمان با این ایام افتتاح شده و زمینه بهره‌برداری مردم از این پروژه‌ها فراهم می‌شود.
عباداللهی تصریح کرد: این پروژه‌ها با صرف بیش از 57 میلیارد و 600 میلیون ریال اعتبار اجرا و آماده بهره‌برداری شده است‌.
وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص گرامی داشت هفته دولت نیز گفت: همانطور که معظم‌له فرمودند هفته دولت فرصتی است برای مردم که دولت خودشان را مورد بازنگری قرار دهند و به دولت برای اصلاح ضعف‌ها و رشد نقاط قوت کمک کنند.
فرماندار نیر در ادامه خاطرنشان کرد: افتتاح زمین ورزشی کورعباسلو، خط انتقال شهرک تخصصی آب اسلام‌آباد، مسکن مددجویی میمند و قره شیران، آغاز عملیات طرح احداث استخر پرورشی ماهی سردابی ساوالان در روستای یامچی، آبرسانی روستاهای اینچه،چهره برق، مسکن مددجویی کورائیم، مرکز جمع‌آوری شیر قورتولموش، تجهیز و احداث شبکه آبیاری خانقشلاقی، افتتاح مرکز فوریت‌های پزشکی کورائیم، بهره‌برداری از مسکن مقاوم سازی شده کورائیم و اهدای سند مسکن روستایی قورتولموش از جمله پروژه‌های آماده افتتاح و اجرایی این شهرستان در هفته دولت است.
عباداللهی همچنین با اشاره به اینکه در این هفته دیدار با مردم و حضور استاندار اردبیل در این شهرستان و دیدار مردمی پیش‌بینی شده است، اضافه کرد: استاندار اردبیل در یکی از ایام هفته دولت به شهرستان نیر سفر کرده و در مراسم پرده‌برداری از پروژه‌های عمرانی هفته دولت شرکت می‌کند.
وی در پایان گفت: همچنین در طول این هفته ویژه‌ برنامه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی در سطح شهرستان به مرحله اجرا گذاشته خواهند شد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول