اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بناب و تلاش برای پیشرفت والیبال ساحلی

خبرگزاری فارس: شهرستان بناب از امکانات مناسب طبیعی برای برگزاری رقابت‌های والیبال ساحلی کشور برخوردار است و میزبانی سه دوره برای رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی کشور دلیلی بر این ادعاست.

بناب و تلاش برای پیشرفت والیبال ساحلی
به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، یکی از رشته‌های ورزشی جذاب و پرطرفدار والیبال ساحلی است که در تمام نقاط دنیا به ویژه کشورهایی که از سواحل زیبایی برخوردار هستند؛ رواج دارد.
شهرستان بناب نیز یکی از شهرهایی است که به علت بهره‌مندی از آب و هوای معتدل، از امکانات مناسب طبیعی برای برگزاری رقابت‌های والیبال ساحلی برخوردار است.
علاوه برآن؛ میزبانی چند دوره مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی استان و نیز سه دوره میزبانی برای رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی کشور دلیلی بر این ادعاست.
پر واضح است که والیبال ساحلی ایران با تشکیل کمیته ویژه این گونه رقابت‌ها و جداسازی آن از والیبال سالنی در حال گسترش است؛ به طوری که طی سال‌های اخیر به توسعه کمی و کیفی این رشته در کشور خوب پرداخت شده است.
رئیس هیئت والیبال شهرستان بناب از ثبت میزبانی شهرستان بناب برای مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی کشور در تقویم ورزشی این فدراسیون خبر می‌دهد و می‌گوید: به علت میزبانی شایسته این شهرستان در مسابقات ساحلی دوره‌های قبلی قهرمانی کشور، امسال نیز این شهرستان برای سومین سال پیاپی میزبان این رقابت‌ها در زمین‌های ساحلی والیبال بناب خواهد بود.
رسول پورعبدالصمد می‌افزاید: امیدواریم با پخش مستقیم تلویزیونی این رقابت‌ها شاهد هرچه پررونق‌تر شدن این رشته ورزشی در کشور باشیم.
رئیس هیئت والیبال بناب همچنین از همکاری نزدیک فدراسیون والیبال، هیئت والیبال استان آذربایجان شرقی، مسئولان تربیت‌بدنی و سایر ادارات شهرستان برای میزبانی هرچه بهتر این رقابت‌ها تقدیر و تشکر کرد.
هشتمین دوره رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی کشور تحت عنوان « یادواره سرداران شهید آذربایجان» از 16 تا 18 شهریور ماه جاری به مدت سه روز در شهرستان بناب برگزار می‌شود.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول