اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دولت صورت می‌گیرد؛

بهره‌برداری از 75 پروژه بخش کشاورزی آذربایجان شرقی

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌ شرقی از بهره‌برداری 75 پروژه و طرح مختلف در بخش کشاورزی استان همزمان با هفته دولت خبر داد.

بهره‌برداری از 75 پروژه بخش کشاورزی آذربایجان شرقی
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان‌ شرقی، مسعود محمدیان با بیان اینکه برای افتتاح و بهره‌برداری از این طرح‌ها 143میلیارد و 819 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است، اظهار داشت: همزمان با هفته دولت و گرامیداشت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر، 41 پروژه آب و خاک، چهار پروژه باغبانی، سه پروژه صنایع کشاورزی، 24 پروژه دام و طیور، سه پروژه شیلاتی در مناطق مختلف استان، به بهره‌برداری رسیده و 3 هزار و 123 خانوار، از مزایای این پروژه‌ها بهره‌مند می‌شوند.
وی با بیان اینکه 56 میلیارد و 94 میلیون ریال از هزینه‌های اجرایی این پروژه‌ها از محل اعتبارات دولتی بوده است، افزود: 87 میلیارد و 725 میلیون ریال هزینه 144 میلیارد ریالی این پروژه‌ها نیز از اعتبارات و تسهیلات بانکی اختصاص یافته بوده است.
محمدیان با بیان اینکه سال جهاد اقتصادی، جهادگران آذربایجان شرقی را قادر ساخته است با 75 پروژه عمرانی زیربنایی، به استقبال هفته دولت در سال‌جاری بروند، افزود: بیشترین میزان پروژه‌های قابل افتتاح در هفته دولت سال جاری مربوط به بخش آب و خاک سازمان بوده است که با اعتباری بالغ بر56 میلیارد و 94 میلیون ریال عملیاتی شده است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی، با اشاره به عزم دولت خدمتگزار برای یاری‌رسانی به تمام اقشار پر تلاش عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی، به خصوص در بخش کشاورزی و افزایش میزان اشتغال در استان افزود: با بهره‌برداری از این طرح‌ها، 123 نفر به صورت مستقیم و 286 نفر به صورت غیرمستقیم در آذربایجان شرقی مشغول بکار خواهند شد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول