اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور رئیس‌جمهور صورت می‌گیرد؛

بهره‌برداری از 5 طرح صنعتی در استان اصفهان

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان صنایع و معادن استان اصفهان از افتتاح و بهره‌برداری پنج طرح ویژه صنعتی در این استان همزمان با هفته دولت و با حضور رئیس‌جمهور خبر داد.

بهره‌برداری از 5 طرح صنعتی در استان اصفهان
بهمن پرویزی امروز در حاشیه نشست بررسی مشکلات شرکت‌های تکمیل فرش این شهرستان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کاشان میزان سرمایه‌گذاری برای اجرای پنج طرح ویژه صنعتی استان اصفهان را 5 هزار میلیارد ریال ذکر و تصریح کرد: با بهره‌برداری از این طرح‌ها زمینه اشتغال یک‌هزار نفر در این استان فراهم می‌شود.
وی با اشاره به افتتاح و بهره‌برداری از 50 طرح صنعتی و تولیدی دیگر در استان اصفهان گفت: برای این تعداد طرح نیز افزون بر 20 هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده ‌است. 
سرپرست سازمان صنایع و معادن استان اصفهان خاطرنشان کرد: همچنین با بهره‌برداری از این طرح‌ها زمینه اشتغال حدود 16 هزار نفر در استان اصفهان فراهم می‌شود.
وی در ادامه از 170 طرح صنعتی و تولیدی تا پایان سال جاری در استان اصفهان خبر داد و یادآور شد: برای این تعداد طرح 40 هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده‌ است. 
پرویزی میزان اشتغالزایی این طرح‌ها در استان اصفهان را نیز نزدیک به 23 هزار نفر اعلام و اضافه کرد: این میزان اشتغالزایی گام بزرگی در راه تحقق ایجاد 2.5میلیون شغل تا پایان سال جاری در استان اصفهان است.
وی همچنین کمک به طرح بزرگ بازسازی و نوسازی را در دستور کار وزارتخانه دانست و گفت: میزان تسهیلات برای صنایع بزرگ در این طرح سقفی نداشته و سرمایه‌گذاران می‌توانند حدود 80 درصد سرمایه‌گذاری انجام شده خود را تسهیلات بانکی با بهره 11 درصد و بازپرداخت پنج ساله دریافت کنند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول