اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست دفتر آموزش استانداری کردستان خبرداد:

ارسال 30 طرح از کردستان به جشنواره علم تا عمل

خبرگزاری فارس: سرپرست دفتر آموزش و پژوهش استانداری کردستان از ارسال و معرفی 30 طرح پژوهشی از این استان به جشنواره و نمایشگاه سراسری علم تا عمل خبرداد.

ارسال 30 طرح از کردستان به جشنواره علم تا عمل
منصور کیانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت:  توسط یک تیم کارشناسی از 37 طرح پژوهشی استان در ابتدا 25 طرح به دبیرخانه جشنواره علم تا عمل معرفی شد.
وی در ادامه مطلب فوق افزود: پس از بررسی‌های انجام شده دبیرخانه جشنواره سهمیه استان را به 30 طرح افزایش داد و پنج طرح دیگر از استان برای شرکت در جشنواره مذکور انتخاب و ارسال شد.
وی با بیان اینکه معیار داوری و ورود به مسابقه پنج طرح اول استان است، افزود:  از تعداد طرح‌های ارسال شده از استان، 25 طرح در نمایشگاه عرضه و پنج طرح اول کاندیدای معرفی به هیئت داوران جشنواره برای انتخاب 25 طرح ملی است.
مدیر دفتر آموزش و پژوهش استانداری کردستان پنج طرح اول استان را شامل پرکولینگ و سردخانه نگهداری توت‌فرنگی، تکثیر و پرورش ماهی زینتی، کلرزن فشار آب، تولید سامانه جامع مدیریت مراکز پزشکی، طراحی و تولید نرم‌افزار کاربردی در حوزه نفت و گاز ذکر کرد.
کیانی خاطرنشان کرد: طرح‌های منتخب از سوی نهاد ریاست جمهوری برای تجاری سازی حمایت مالی خواهند شد و در سال آینده نیز به عنوان الگو دوباره به جشنواره دعوت می‌شوند.
 وی با اشاره به اینکه برای شرکت کنندگان در این جشنواره گواهی صادر می‌شود، گفت: در اجرای این جشنواره و نمایشگاه بر گسترش و تعمیق مبانی همکاری و تعامل بین مراکز استان‌ها، شرکت‌های دانش بنیان و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تأکید شده است.
گفتنی است، سومین جشنواره و نمایشگاه علم تا عمل، فناوری و تجاری سازی در عرصه ملی، همزمان با هفته دولت در 13 تا 16 شهریورماه سال جاری در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) تهران برگزار می‌شود.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول