اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سمنان:

ویژگی دولت برخورداری از پشتوانه مردمی است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی سمنان گفت: یکی از ویژگی‏های مهم دولت اسلامی برخورداری از پشتوانه عظیم مردمی است.

ویژگی دولت برخورداری از پشتوانه مردمی است
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‏الاسلام یدالله تقوی‏نیا صبح امروز در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت هفته دولت که در فرمانداری سمنان برگزار شد، اظهار داشت: در دولت جمهوری اسلامی، مسئولان از میان مردم برخاسته و برای خدمتگزاری به آنها وارد عرصه سیاست شده‏اند.
وی با بیان اینکه دشمن سعی در ناکارآمد جلوه دادن دولت در عرصه‏های مختلف سیاسی، اقتصادی و اجتماعی دارد، افزود: همه وظیفه داریم با بیان نقاط مثبت و ارزیابی از عملکرد موفق دولت در عرصه‏های اقتصادی و تولیدی نقشه دشمنان را خنثی کنیم.
تقوی‏نیا تصریح کرد: یکی از مهم‏ترین شاخصه‏های دولت اسلامی، پیروی از قانون، التزام عملی به احکام و معارف اسلام و ولایت فقیه است. 
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان همچنین با اشاره به فعالیت‏هایی که برای تخریب دولت صورت می‏پذیرد، تاکید کرد: دلیل عمده‌ی بداخلاقیها، جهل و نادانی است.
تقوی‏نیا افزود: گاهی شخص بداخلاق نسبت به دیگران تعارض و چالش به وجود میآورد، اما در این میان کسی که دچار آسیب بیشتری میشود، خود فرد بدخلق است.
وی عوامل نجات از بدخلقی، بیانصافی و ناشکری را تربیت، آموزش، متخلق شدن به آموزه‌های دینی و مدد جستن از خدا و ائمه اطهار (ع) دانست.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان گفت: اگر بتوانیم گوهر تقوا را در خود پرورش دهیم هر چند به اندازه بضاعت میتواند کارگشا باشد و امیال نفسانی را در انسان سرکوب کند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول