اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کار و امور اجتماعی خراسان شمالی مطرح کرد:

صدور 420 مجوز مشاغل خانگی در خراسان شمالی

خبرگزاری فارس: مدیرکل کار و امور اجتماعی خراسان شمالی گفت: 420 مجوز مشاغل خانگی در این استان توسط دستگاه‌ها صادر شده است.

صدور 420 مجوز مشاغل خانگی در خراسان شمالی
قهرمان طاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار داشت: بر اساس این مجوزها باید تا پایان امسال برای 8 هزار نفر در سطح این استان اشتغال خانگی ایجاد شود.
وی تحقق اشتغال در مشاغل خانگی خراسان شمالی را نیازمند مشارکت بانک‌ها عنوان کرد و گفت:  تاکنون بانک‌ها برای پرداخت این تسهیلات اشتغال زایی همکاری مطلوبی نداشته از این رو انتظار می‌رود تا این تسهیلات در آینده افزایش یابد.
طاهری تسهیلات پیش‌بینی شده برای بخش مشاغل خانگی در این استان را 230 میلیارد ریال برشمرد و گفت: خراسان شمالی به سبب تنوع صنایع دستی ظرفیت بالایی را برای تحقق برنامه مشاغل خانگی دارد.
دبیر شورای اشتغال و سرمایه گذاری خراسان شمالی همچنین از ایجاد اشتغال بیش از 10 هزار شغل طی امسال در این استان توسط دستگاه‌های مختلف خبر داد.
وی با بیان اینکه این میزان اشتغال زایی در سامانه مربوطه ثبت شده است، تصریح کرد: کمیته امداد، جهاد کشاورزی، صندوق مهر بیشترین اشتغال زایی را داشته‌اند.
طاهری تحقق برنامه اشتغال زایی امسال استان را در گرو تعامل بین بخشی دستگاه‌های خراسان شمالی برشمرد و افزود: سال گذشته با مشارکت دستگاه‌ها 25 هزار شغل در استان ایجاد شد.
مدیرکل کار و امور اجتماعی خراسان شمالی اظهار امیدواری کرد تا سهم ایجاد 43 هزار شغل در استان امسال محقق تا بخشی از مشکلات بیکاری برطرف شود.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول