اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان شرقی:

شهرداری تبریز تذکر می‌گیرد

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان شرقی گفت: با توجه به این که بسیاری از مشکلات مطرح شده مربوط به شهرداری است، عدم حضور نماینده‌ای از شهرداری محل سئوال است و باید این موضوع به طور جدی پیگیری شده و به شهرداری تذکر داده شود.

شهرداری تبریز تذکر می‌گیرد
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان ‌شرقی، احمد علیرضابیگی در نشست مشترک جامعه بازاریان و اصناف با مدیران استان، با قدردانی از همراهی بازاریان با دولت، موفقیت دولت در اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها را حاصل همراهی همه بخش‌ها از جمله جامعه بازاریان و اصناف دانست،
خاطرنشان کرد: نتیجه مثبت قانون هدفمندی یارانه‌ها میسر نبود مگر با همراهی جامعه اصناف و بازاریان؛ به ویژه این که ذخیره سازی کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم در مقطع اجرای این قانون، پشتوانه دولت در اداره بازار موجود شد.
وی افزود: اکنون که هشت ماه از اجرای این قانون می‌گذرد روز به روز اثرات مثبت آن بیشتر روشن می‌شود و مردم به قابلیت بالایی در مدیریت زندگی دست می‌یابند.
بیگی ثبت جهانی بازار تبریز را هم افتخاری با ارزش توصیف کرد و گفت: ثبت جهانی بازار تبریز تنها ثبت یک بنای تاریخی نبود؛ بلکه با این کار، نماد فرهنگ و سلوک زندگی مردم آذربایجان به رسمیت شناخته شد.
وی حضور رئیس جمهور در مراسم ثبت جهانی بازار تبریز را نشان دهنده اهمیت این کار عنوان کرد و افزود: اصناف و جامعه بازاریان تبریز در برگزاری این مراسم باشکوه، همراهی شایسته‌ای داشتند.
استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که عمده مشکل بازاریان مربوط به ساماندهی بازار است، بر تشکیل مستمر جلسات کمیته ساماندهی بازار تبریز با حضور نمایندگان اصناف و بازاریان تاکید کرد.
وی اظهار داشت: اگر کمیته ساماندهی به طور جدی در این موضوع ورود پیدا کند، از بروز بسیاری از مشکلات جلوگیری می‌شود.
استاندار آذربایجان شرقی همچنین از عدم حضور شهرداری تبریز در این جلسه به شدت انتقاد کرد و گفت: با توجه به این که بسیاری از مشکلات مطرح شده مربوط به شهرداری است، عدم حضور نماینده‌ای از شهرداری محل سئوال است و باید این موضوع به طور جدی پیگیری شده و به شهرداری تذکر داده شود.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول