اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره کل تعاون استان اصفهان:

اصفهان از نظر تعداد تعاونی‌ها جایگاه خوبی دارد

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره کل تعاون استان اصفهان گفت: استان اصفهان از نظر تعداد تعاونی‌ها توانسته جایگاه خوبی در کشور کسب کند.

اصفهان از نظر تعداد تعاونی‌ها جایگاه خوبی دارد
سید کمال میرهادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به فرا رسیدن هفته تعاون در روزهای آینده بیان داشت: شناخت تعاونی‌ها و نشان دادن همه ظرفیت‌های شرکت‌های تعاونی در انجام کار جمعی تحقق پیدا می‌کند.
وی با تأکید بر توجه به نظرات جمعی در انجام کارها گفت: در معرفی تعاونی‌های برتر با مشارکت اتحادیه‌ها کار خوبی صورت گرفت و استان اصفهان توانست از نظر تعداد تعاونی‌های معرفی شده به جایگاه خوبی در سطح کشور دست پیدا کند و انتظار داریم پس از انجام داوری، تعاونی‌های استان در سطح کشور بدرخشند.
 سرپرست اداره کل تعاون استان اصفهان با اشاره به اصل 44 قانون اساسی نقش تعاون در اقتصاد ملی را مهم ارزیابی کرد و افزود: با ادغام وزارت کار و امور اجتماعی، رفاه و تأمین اجتماعی در تعاون از فرصت‌های بهتری برای پرداختن به امر اشتغال بهره‌مند می‌شویم.
وی با اشاره به اهمیت و نقش اتحادیه‌ها در تعاون اضافه کرد: اتحادیه‌ها به عنوان بازوی بخش تعاون نقش ویژه‌ای در پیشبرد اهداف این بخش دارند و امیدواریم با مشارکت آنان امسال کار تبلیغی و ترویجی مناسبی در هفته تعاون صورت بگیرد.
میرهادی با اشاره به طرح آمارگیری شرکت‌های تعاونی و تهیه حساب‌های اقتصادی بخش تعاون کشور سخن گفت و اظهار داشت: محاسبه اشتغال بخش تعاون و سهم آن در اشتغال کل کشور و محاسبه سرمایه‌گذاری بخش تعاون و سهم آن در کل اقتصاد از اهداف مهم طرح آمارگیری است.
وی ادامه داد: محاسبه ارزش‌های افزوده تعاونی‌های کشاورزی، صنعت و معدن، مصرف، مسکن و عمران و سهم آنها در بخش‌های مربوطه در کل کشور از دیگر اهداف طرح آمارگیری شرکت‌های تعاونی است.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول