اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مرند:

ایجاد شهرک‌های سرامیک و چوی در مرند ضروری است

خبرگزاری فارس: فرماندار مرند گفت: قرار گرفتن این شهرستان در جاده ترانزیتی اروپا و آسیا و وجود منابع غنی سرامیک، چینی و چوب، ایجاد شهرک‌های سرامیک و چوب را در شهرستان مرند لازم و ضروری کرده است.

ایجاد شهرک‌های سرامیک و چوی در مرند ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از مرند، بهنام رضوانی صبح امروز در جلسه مشترک اعضای کمیته برنامه‌ریزی و توسعه این شهرستان با بیان اینکه دولت برای بهره‌مندی عادلانه مردم از ثروت ملی تلاش می‌کند، اظهار داشت: همدلی و همسویی مسئولان و مردم تمام تحریم‌های دشمنان داخلی و خارجی کشور را قطع و آشکار ساخته است و امروز مردم در کنار مسئولان و مسئولان هم خود را به عنوان خادم مردم در پایداری و ارتقای نظام جمهوری اسلامی پیش از گذشته همراهی می‌کنند.
وی افزود: این امر در سایه رهبری فقیدانه مقام معظم رهبری و خدمت خالصانه و بی‌منت دولت برای مردم و کشور است.
رضوانی ضمن تاکید برلزوم تبدیل عواید حاصل از اجرای هدفمند کردن یارانه‌ها به سرمایه‌گذاری‌های زیرساختی خاطر نشان کرد: مردم با احساس صداقت در دولت در به ثمر رساندن تعهدات عمومی در بخش‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی که افق‌های روشن‌تری در عمران و آبادانی کشور را ترسیم می‌کنند نقش مهمی را ایفا می‌کنند.
وی در ادامه با اشاره به حساسیت بالای دولت در ضرورت پاسخگویی به مطالبات به حق مردم‌ تصریح کرد: پا‌سخگویی به انتظارات مردم و صیانت از پشتوانه مردمی و جلب اعتماد عمومی آن زمینه‌ساز انجام اقدامات بزرگ اقتصادی، اجتماعی و سیاسی در مناطق مختلف کشور شده است.
فرماندار مرند انجام سفرهای استانی ریاست جمهوری و نیز سفرهای شهرستانی استاندار را گامی بسیار بزرگ در حذف فاصله‌های بین مسئولان و مردم قلمداد کرد.
وی گفت: ایجاد فرصت‌های شغلی یکسان سرمایه‌گذاری و نیز توزیع عادلانه یارانه‌های ملی از اولویت‌های مهم کاری دولت است و هفته دولت نیز فرصتی برای گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر در ارائه خدمات خالصانه به مردم است که مسئولان نیز به عنوان خادم مردم در رفع مشکلات و ایجاد فرصت‌های مناسب برای حضور سرمایه‌گذاران در بخش‌های مختلف از وظایف مسئولان به حساب می‌آید.
وی در ادامه با تشریح استعدادهای شهرستان مرند برای توسعه و جذب سرمایه‌گذار یادآورشد: توسعه پایدار شهرستان مرند در بخش‌های تولیدی و اقتصادی باید شتاب بیشتری بگیرد.
وی با تاکید بر ضرورت و اهتمام بیش از گذشته مسولان استانی و مدیران منطقه‌ای برای تدوین و اجرای اهداف و برنامه‌های جهشی اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در حوزه شهرستان مرند افزود: سعی داریم که مطالبات مردم مرند در بخش‌های مختلف، فرمانداری ویژه، اشتغالزایی پایدار، بهداشت و درمان و آموزش عالی آب شرب، ورزش، صنایع معادن، میراث فرهنگی و گردشگری و آب کشاورزی را در چارچوب کلی اهداف دولت مورد ارزیابی و تحقق قرار دهیم. فرماندارمرند، قرار گرفتن این شهرستان را در جاده ترانزیتی اروپا و آسیا و وجود منابع غنی سرامیک، چینی و چوب برای ایجاد شهرک‌های سرامیک و چوب را در این شهرستان لازم و ضروری کرده و از سرمایه‌گذاران خواست برای رونق و تولید سرمایه بیشتر در این شهرستان سرمایه‌گذاری کنند.
وی ادامه داد: فرمانداری نیز در این راستا برای تسهیل بروکراسی‌های اداری دست پر محبت سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی را به گرمی می‌فشارد و استقبال می‌کند.
انتهای پیام/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول