اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خدابنده در مجلس:

روز قدس روز وحدت مسلمانان است

خبرگزاری فارس:نماینده مردم خدابنده در مجلس گفت: روز قدس فرصت مجددی برای ایجاد وحدت در بین مسلمانان است.

روز قدس روز وحدت مسلمانان است
فاضل موسوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: روز قدس به عنوان روز وحدت مسلمانان جهان محسوب می‌شود، که در طی سال‌های برگزاری این مراسم بزرگ در کشور ارمغان‌های بسیاری برای کشور به همراه داشته است.
وی با بیان اینکه روز قدس فرصت مجددی برای ایجاد وحدت در بین مسلمانان است، افزود: در این روز ضروری است، حول محورهای مورد نظر امام خمینی (ره) همه مسلمانان جهان اتحاد داشته و برای آزادی قدس تلاش کنند.
وی روز قدس را حرکت ارزشمندی در انقلاب اسلامی عنوان کرد و یادآور شد: فرصت بازسازی وحدت جامعه در این روز فرصت مناسبی است، تا به کشور کمک کند.
موسوی با اعلام اینکه با ایجاد وحدت در جامعه می‌توان به خیلی از اهداف دست یافت، بیان داشت: برپایی روز قدس در کشور و حضور گسترده مردم در این راهپیمایی بسیاری از مسائل داخلی و خارجی را پوشش داده و الگویی برای دیگر کشورها محسوب می‌شود.
وی روز قدس را حرکت ماندگاری از سوی امام راحل برشمرد و گفت: این حرکت ماندگار و توجه به مظلومان و ستمدیدگان از اعتقادات دینی و ارزش‌های اسلامی سرچشمه می‌گیرد، که باید با پاسداشت این روز بر ادامه آن تاکید کرد.
نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: روز قدس روزى است که باید سرنوشت ملت‌هاى مستضعف معلوم شود و باید ملت‌هاى مستضعف در مقابل مستکبران اعلام وجود کنند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول