اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل پالایشگاه آبادان:

کادر فنی صنعت نفت را حمایت می‌کنیم

خبرگزاری فارس: مدیر عامل پالایشگاه آبادان گفت: از غلامحسین پیروانی، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در ادامه مسابقات لیگ برتر حمایت می‌کنیم.

کادر فنی صنعت نفت را حمایت می‌کنیم
علیرضا مهربان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: تیم فوتبال صنعت نفت در مسابقات سال گذشته لیگ برتر فوتبال کشور با امتیازات خوبی که در ابتدای راه کسب کرد در این رقابت‌ها ماندگار شد.
وی با اشاره به تغییرات صورت گرفته در تیم فوتبال صنعت نفت آبادان افزود: سال گذشته در مقطعی هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان به این نتیجه رسید که سرمربی قبلی از کارآیی لازم دور شده و با انتخاب غلامحسین پیروانی توانست حاشیه‌های اطراف مجموعه را جمع کند.
مدیر عامل پالایشگاه آبادان در همین خصوص اضافه کرد: به هر حال تیم فعلی را پیروانی انتخاب کرده و ما انتظار داریم که از این مجموعه حمایت لازم صورت گیرد.
وی از وضعیت فعلی تیم‌های حاضر در مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور گفت و بیان کرد: تمام 18 تیم حاضر در این مسابقات سرمایه گذاری کرده و حداقل انتظار آنها ماندگار شدن در لیگ برتر است که مسلماً این مسئله کار را برای تیم فوتبال صنعت نفت آبادان دشوار می‌کند.
مهربان با بیان این موضوع که حمایت از تیم فوتبال صنعت نفت در آبادان الزامی است، تصریح کرد: با توجه به محرومیت‌های شهری و مشکلات مالی که برای جذب بازیکن در فصل نقل و انتقالات داشتیم در شرایط فعلی حمایت هواداران و اصحاب رسانه باید جدی‌تر از قبل پی‌گیری شود.
وی با انتقاد از اتفاقات رخ داده در مسابقه تیم فوتبال صنعت نفت در مقابل مس کرمان اضافه کرد: کارنامه سرمربی فعلی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان مشخص بوده و با دادن شعار علیه وی در ورزشگاه تختی در واقع خودمان، شهر و هویت آبادان را زیر سوال می‌بریم.
مدیر عامل پالایشگاه آبادان افزود: از کادر فنی تیم فوتبال نفت آبادان حمایت کرده به تفکرات آنها احترام گذاشته و زود تصمیم‌گیری نمی‌کنیم.
وی در پایان گفت: این رفتارها شایسته شهری که مرحوم دهداری را به عنوان معلم اخلاق پرورش داد، نیست.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول