اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر:

ارزش خدمتگزاری مسئولان در رضایت‌مندی مردم است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر گفت: ارزش خدمتگزاری مسئولان در رضایت‌مندی مردم است.

ارزش خدمتگزاری مسئولان در رضایت‌مندی مردم است
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، محمدحسن شنبدی صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه بخشدار شبانکاره اظهار داشت: نظام اسلامی در مسیر رشد و تعالی در حرکت است و با وجود تلاش دشمنان شاهد موفقیت‌های عظیم نظام هستیم.
معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر ضمن تقدیر از خدمات 5 ساله اسماعیلی بخشدار پیشین شبانکاره اذعان داشت: اسماعیلی یکی از نیروهای لایق، شایسته، کارآمد و پرتوان و ارزشی است که الحمدالله دوره پنج ساله مسئولیتش را با رضایتمندی مردم طی کرده است.
شنبدی خاطرنشان کرد: جناب اسماعیلی که یکی از مدیران بخش شبانکاره و شهرستان دشتستان است امروز با کارنامه‌ای مورد قبول که مدت پنج سال در این عرصه خدمت کرده تودیع میشود.
وی ارزش خدمتگزاری مسئولین را در رضایت‌مندی مردم دانست و گفت: بخشدار سابق شبانکاره با این کارنامه با گذشت قریب پنج سال خدمت صادقانه و پرافتخار و سربلند از جمع شما بزرگواران تودیع میشود و ما در سنگر دیگری و مسئولیتی جدید از تجارب و زحمات و تلاش‌های خوب ایشان استفاده خواهیم کرد.
معاون سیاسی استاندرای بوشهر یادآور شد: ما برای انتخاب و معرفی یک بخشدار، با توجه به جایگاه ویژه بخشداران، استعلامات خاص را  از مراجع مختلف و مشاوره‌های گوناگون را به عمل میآوریم و امروز مختار چترسنجی را بعنوان بخشدار جدید این منطقه معرفی میکنیم.
شنبدی تصریح کرد: ما اهتمام خاصی را داشتیم که برای این منطقه فردی را انتخاب کنیم که بتواند جای آقای اسماعیلی را پرکند و از شش گزینه، ما بهترین گزینه که مختار چتر سنجی بود را بعنوان بخشدار جدید شبانکاره  انتخاب کردیم و انتظار داریم منشا برکات برای منطقه شود.
وی خاطر نشان کرد: در نظام مقدس ولایی در هر جایی و در هر سنگری توفیق خدمتگزاری لحظه به لحظه‌اش عبادت است.
معاون استاندار بوشهر گفت: دولت نهم و دهم به مدیران ارزشی بهای زیادی میدهد و استفاده از نیروهای جوان در سطوح مختلف اجتماعی در راستای تقویت لایه حکومتی از رویکردهای دولت احمدی نژاد بوده است.
شنبدی در ادامه در ارتباط با ویژگیهای برتر یک مدیر بیان داشت: یکی از ویژگیهای مهم مدیریت، نظارت است و تقویت این حوزه با نگاه رضایتمندی مردم امری ضروری است.
وی در ادامه اظهار داشت: ما امسال یک انتخابات سرنوشت‌ساز را خواهیم داشت و به فضل خدا شاهد حضور حماسی مردم در این عرصه خواهیم بود.
شنبدی خاطرنشان کرد: این حضور لازمه‌اش ایجاد امنیت در این عرصه مهم اجتماعی و حضور و داشتن شادابی و انگیزه در حوزه‌های مختلف اجتماعی و انتخابات است.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول