اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با واگذاری امتیاز تیم پردیس صورت گرفت؛

منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان نماینده قم در جام حذفی

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان نماینده استان قم در جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور شد.

منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان نماینده قم در جام حذفی
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیم فوتبال منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در حالی امسال به عنوان دومین نماینده استان قم در مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزاد‌سازی خرمشهر حضور می‌یابد که امتیاز تیم فوتبال پردیس قم را خریداری کرده است.
تیم فوتبال پردیس سال گذشته در مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه‌های استان قم با کسب برتری در دیدار نهایی برابر تیم ارم ساز فاتح رقابت‌های جام حذفی فوتبال قم شد اما مسئولان این تیم، امتیاز حضور در جام حذفی را به تیم منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان واگذار کردند.
بدین ترتیب تیم فوتبال منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان امسال به همراه تیم فوتبال صبای قم، دو نماینده قم در مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور خواهند بود که قرعه‌کشی آن نیز انجام شده و حریفان تیم‌ها نیز مشخص شده‌اند.
تیم فوتبال پردیس در حالی امتیاز خود به عنوان نماینده قم در جام حذفی فوتبال کشور در سال جاری را به تیم منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان واگذار کرد که سال گذشته در جدال برای دستیابی به این مهم، با کسب برتری مقابل ارم‌ساز موفق به کسب عنوان قهرمانی مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه‌های استان قم شد.
مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های استان قم در حالی با قهرمانی تیم پردیس (منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان) به کار خود پایان داد که این رقابت‌ها در دو سال گذشته بعد از سال‌ها وقفه به شکلی جدی از سر گرفته شد و هیئت فوتبال در کنار برگزاری فوتبال باشگاه‌های استان، اقدام به برگزاری این رقابت‌ها کرد.
سال گذشته رقابت‌های فوتبال جام حذفی باشگاه‌های استان قم در حالی به انجام رسید که در این مسابقات 27 تیم از لیگ‌های برتر، دسته اول، دوم و سوم باشگاه‌های استان حضور داشتند و برای کسب عنوان قهرمانی مسابقات فوتبال جام حذفی به شکل تک حذفی با یکدیگر مسابقه دادند و در نهایت تیم پردیس جام قهرمانی را بالای سر برد.
بعد از برگزاری مراحل مختلف این مسابقات که با تدبیر هیئت فوتبال استان قم و تلاش تمام عوامل و کمیته‌های این هیئت شکل منظم‌تری به خود گرفته بود، سرانجام تیم‌های فوتبال ارم‌ساز و پردیس به دیدار نهایی راه یافتند و برای کسب عنوان قهرمانی با یکدیگر به رقابت پرداختند.
سطح رقابت‌های جام حذفی دست کمی از مسابقات لیگ برتر فوتبال قم نداشت و علاقه‌مندان زیادی با حضور در مجموعه ورزشی تختی شهر مقدس قم از نزدیک جدال حساس تیم‌های فوتبال ارم‌ساز قم و پردیس قم را در تلاش دو تیم برای کسب عنوان قهرمانی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های استان قم را تماشا کردند که در نهایت این دیدار به سود پردیس به پایان رسید.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول