اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعد از سال‌ها بازی در تیم‌های قمی لیگ برتر؛

بازیکن صبای قم به شهرداری ساوه پیوست

خبرگزاری فارس: فوتسالیست قمی و عضو سابق تیم صبا با جدایی رسمی از این تیم برای حضور در سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال به شهرداری ساوه پیوست.

بازیکن صبای قم به شهرداری ساوه پیوست
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، امروز آخرین روز نقل و انتقالات سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور است و طی آن تمام تیم‌ها حاضر در این دوره لیگ برتر تنها تا پایان وقت اداری امروز برای هرگونه اقدام در این خصوص فرصت دارند.
در این بین سعید قاسمی، بازیکن سابق تیم‌های فوتسال ارم کیش، تربیت بدنی و کیش ایر قم، با جدایی رسمی از تیم فوتسال صبای قم برای بازی در سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور به تیم فوتسال شهرداری ساوه پیوست.
شهرداری ساوه به اتفاق میثاق تهران امسال دو تیم تازه وارد از رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور به لیگ برتر به شمار می‌رود که با مربیگری رضا عقابی، بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس تهران در لیگ برتر حضور یافته است.
بدین ترتیب سعید قاسمی، بازیکن قمی فوتسال کشورمان که سابقه عضویت در تیم‌های ملی فوتسال جوانان و امید کشورمان را دارد و مقعطی نیز به تیم ملی فوتسال بزرگسالان نیز دعوت شده است، در لیگ سیزدهم با پیراهن شماره 21 تیم شهرداری ساوه مقابل حریفان از جمله همشهری‌های خود در تیم فوتسال صبای قم به میدان خواهد رفت.
قاسمی از امیدهای آینده‌دار فوتسال کشورمان است که درخشش وی در فوتسال کشور و استان قم همزمان با مطرح شدن ستاره سال‌های اخیر فوتسال کشورمان یعنی علی اصغر حسن‌زاده (عضو فعلی تیم ماهان اصفهان) در تیم سابق ارم کیش قم آغاز شد.
این بازیکن قمی در چند تورنمنت مختلف زیر نظر جوراندیرو، سرمربی برزیلی در تیم ملی فوتسال امید و جوانان کشورمان نیز بازی کرده و سابقه گل‌های ملی را نیز در کارنامه دوران بازی خود در تیم‌های ملی فوتسال را دارد.
قاسمی در سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور یکی از بازیکنان مورد نظر کادر فنی تیم فوتسال صبای قم بود اما به دلیل دریافت پیشنهاد بهتر از سوی مسئولان و کادر فنی تیم شهرداری ساوه، تصمیم گرفت در این تیم تازه وارد به لیگ برتر بازی کند.
این بازیکن شب گذشته در دیدار تدارکاتی تیمش یعن شهرداری ساوه مقابل تیم فوتسال صبای قم که در سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار شد، به میدان رفت و یکی از ارکان موفقیت این تیم در گرفتن تساوی سه بر سه از صبای قم بود.
فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از روز سه شنبه هشتم شهریور ماه آغاز می‌شود و طی آن تیم فوتسال شهرداری ساوه در گام نخست برابر تیم فوتسال صف‌آرایی خواهد کرد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول