اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته دولت صورت میگیرد؛

بهره‌برداری از 7 پروژه عمرانی در پالایشگاه هاشمی‌نژاد

خبرگزاری فارس: مدیرروابط عمومی شرکت پالایش گاز شهیدهاشمینژاد گفت: همزمان با هفته دولت از هفت پروژه فنی و عمرانی در شرکت پالایش گاز شهیدهاشمی‌نژاد بهره‌برداری می‌شود.

بهره‌برداری از 7 پروژه عمرانی در پالایشگاه هاشمی‌نژاد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی شرکت پالایش گاز شهید هاشمینژاد، ابوالفضل نعمتی با اعلام این خبر اظهار داشت: طرح مقاوم‌سازی و بازسازی طبقه همکف ساختمان تعمیرات پالایشگاه به منظور ایجاد امنیت کاری بیشتر کارکنان این واحد با اعتبار 1.5 میلیارد ریال اجرا شده است.
وی از ساخت جایگاه CNG پالایشگاه و محوطه‌سازی اطراف آن به عنوان دومین طرح افتتاحی در هفته دولت خبر داد و گفت: این طرح به منظور جایگزینی گاز به عنوان سوخت پایدار با بنزین با اعتبار 150 میلیون تومانی اجرا شده است.
نعمتی اجرای طرح بارگیری با قطار و کامیون گوگرد دانه بندی شده را دیگر طرح عمده افتتاحی پالایشگاه در هفته دولت خواند و گفت: این طرح با هدف افزایش سرعت بارگیری گوگرد ارسالی با اعتبار یک میلیارد و 290 میلیون ریال  اجرا شد  که در هفته دولت به بهره برداری خواهند رسید.
وی افزود: همچنین در این هفته طرح های ساختمان نوبتکاران پالایشگاه با 70 میلیون تومان هزینه، ساخت راه دسترسی ضلع شمالی نمزدایی جمالی نیا با 5/19 میلیون تومان، برج تمرین نجات مصدوم با 20میلیون تومان و زمین چمن مصنوعی استراحت‌گاه پالایشگاه با 4.5 میلیون تومان نیز به بهره‌برداری میرسند.
مدیر روابط عمومی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد در ادامه گفت: دو پروژه بهره برداری از جایگاه CNG پالایشگاه و زمین چمن مصنوعی استراحتگاه پیش از این به صورت آزمایشی مورد بهره‌برداری قرارگرفته و در این هفته استفاده رسمی از آنها آغاز میشود.
انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول