اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار گناباد:

80 هکتار فضای سبز در گناباد وجود دارد

خبرگزاری فارس: شهردار گناباد گفت: در حال حاضر 80 هکتار فضای سبز در گناباد وجود دارد که البته این فضا کیفی نیست.

80 هکتار فضای سبز در گناباد وجود دارد
حمید بنایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گناباد با اشاره به فعالیت‌های شهرداری اظهار داشت: در حال حاضر 80 هکتار فضای سبز در گناباد وجود دارد که البته این فضا کیفی نیست که با تلاش پرسنل شهرداری 15 هکتار به این فضا اضافه شده است و احداث پارک 28 هکتاری در ورودی شهر در حل مشکل فضای سبز خیلی مهم خواهد بود.
وی همچنین به تصویب پارک شیرین به عنوان پارک بانوان اشاره کرد و گفت: این طرح در دفتر فنی استانداری تصویب شده و مطالعات آن در دست اقدام است که امید است با تصویب طرح مطالعاتی این پارک بزودی عملیات اجرایی در آن آغاز شود.
وی گفت: از سال 86 تا کنون 40 کیلومتر بلوار در گناباد احداث و بازسازی شده و پیاده‌روها که واقعا وضعیت نا مطلوبی داشته 48 کیلومتر آن ساخته شده است که البته هنوز 10 درصد معابر شهر خاکیست و در دستور کار شهرداری قرار دارد.
وی تصریح کرد: میدان‌های شهر همه به نوعی بازسازی و زیباسازی شده اما علاوه بر کارهای اجرایی شهرداری به کارهای فرهنگی نیز ورود پیدا کرده که احداث کتابخانه و برگزاری چندین جشن در پارک های سطح شهر از کارهای فرهنگی شهرداری است.
بنایی افزود: کاشت گونه‌های پوششی فراکینیا به تعداد دو هزار و 500 عدد و گل رز۲۰۰ عدد در لچکی بلوار مالک اشتر، همکاری دراحداث  بلوارعدالت روبه روی فرمانداری و خاک ریزی به تعداد ۱۰ کامیون و کاشت انواع گل‌های فصلی به تعداد پنج هزار عدد، کاشت نهال در سایت داخلی پارک جنگلی از گونه زیتون میوه‌ای  به تعداد هزار اصله، چمن کاری پارک دانشگاه در دو قسمت بعد از میدان بازی کودکان و ضلع شمالی پارک به مساحت هزار متر مربع و گلکاری میدان امام میادین سطح شهر و پارک‌های سطح شهر به تعداد 60 هزار گل فصلی از دیگر فعالیت‌ها بوده است.
وی افزود: احداث و خاک ریزی لچکی‌های انتهای خیابان المهدی به تعداد پنج کامیون خاک کشاورزی، آغاز عملیات احداث پارک فاز ۳ فرهنگیان و میدان ورزشی دو منظوره، خاک ریزی حدود ۵۰ کامیون خاک کشاورزی در میدان بسیج ( در شرف افتتاح )، کاشت گونه‌های پوششی فراکینیا به تعداد دو هزار عدد و گل فصلی ۲۰۰ عدد در لچکی اول بلوار وحدت از دیگر فعالیت‌ها بوده است.
بنایی گفت: معبرگشایی از سخت‌ترین کارهای شهرداری و برای این کار ما با املاک مردم سرو کار داریم و راضی کردن مردم کار بسیار سخت و پر هزینه‌ای است و به عنوان نمونه معبر گشایی طالقانی 13 بیش از دو و نیم میلیارد هزینه برای شهرداری داشته است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول