اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم بسکتبال فولاد ماهان:

ماهان با قدرت وارد عرصه بسکتبال شده است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم بسکتبال فولاد ماهان گفت: با زیرقرار دادن 140بازیکن مستعد برای نخستین بار در سطح کشور یک باشگاه خصوصی پرقدرت در عرصه بسکتبال وارد شده است.

ماهان با قدرت وارد عرصه بسکتبال شده است
محسن صادق‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: با موافقت باشگاه ماهان، 140 بازیکن مستعد بسکتبال تحت حمایت باشگاه فولاد ماهان قرار گرفتند که این موضع برای نخستین بار در سطح کشور رخ داده است.
وی با اشاره به وضعیت تیم تازه تاسیس بسکتبال فولاد ماهان بیان داشت: در حال مذاکره با بازیکنان مورد نظرمان هستیم تا بتوانیم برای حضور قدرت در لیگ آن‌ها را به خدمت بگیریم.
سرمربی تیم بسکتبال فولاد ماهان با بیان اینکه اصغر کار دوست جذب این تیم شده و با جواد داوری نیز به توافقاتی دست یافته است، تاکید کرد: مربیان و مسئولان باشگاه‌های بسکتبال کشور علت وضع قانون استفاده از تنها سه بازیکن ملی پوش هستند.
وی ادامه داد: در سال‌های گذشته بازیکنان ملی پوش به استخدام باشگاه‌ها در می‌آمدند، اما بنا بر تصمیم کادر فنی نیمکت نشین می‌شدند و به همین دلیل فدراسیون مجبور شد چنین قانونی را وضع کند.
صادق‌زاده افزود: مدیران باشگاه ماهان با انگیزه قهرمانی وارد تیم داری می‌شوند و انتظاراتی نیز که از این تیم‌ها وجود دارد، به همین امر برمی‌گردد.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول